fr stranden

hola hola morsan
jag har fått hemlängtan, men jag är så nära hemmet jag kan komma. alltid vid havet. jag kysser det godnatt! min ilska stormar när havet blåser upp! och när viken lägger sig till ro om natten lägger även jag mig. 
jag har alltså läst alldeles för mycket majakovskij märker jag nu. romantiserar romantiSEGRAR- ta mig alltid med ett leende på läpparna och aldrig seriöst. 
 
mika du gick härifrån utan skor?
älsklingar saknar Er
saknar pappas rakade skalle
saknar mamma
 
jag sålde tio år i mitt liv för 3000kr
jag är hemsk, förlåt mig
sköldpaddorna
 
 
har sönderslagna fotknölar. Det Här Är En Inbjudan. söker Dig som vill sällskapa mig i stugan tillS imorgon kväll
 
vilkET hav badar korea i nu.....
 
 
hoppas jag inte avskräcker. är lika lätt att förstå som matte 1b, allt sitter i viljan av att lära sig

???

försöker öva på att hålla käften
har flätor
somnar på en axel flera dagar i rad
 
 
saknar hundvalparna så mycket. längtar tills jag får gosa med er alla igen. pussar.

en mkt bra beskrivning av sommar med agnes

 
ni vet när man ligger i sängen och kramar täcket för man saknar usa
ni vet när hjärtat krampar för man saknar usa
ni vet när man vaknar törstig för man saknar usa
 
NI VET NÄR MAN BLIR SPRALLIG FÖR MAN KANSKE FÅR SOMNA PÅ USA:S BRÖSTKORG INATT
 
...........................
 
när jag fyller år vill jag ha
 
en high 5 och en falafel
att man ropar mitt namn
gräddtårta
 
..........................
 
jag har så underliga metoder för att bota sorg och aggression. som att sluta dricka svart kaffe. som att börja klä mig i gult och blått. denna söndag klippte jag bort polon från polotröjan. det var dock en aktion i sig och ett jävligt tydligt ställningstagande
 
.............................
 
classic agnes att hamna i sociala situationer där folk är trygga och snackar hemligheter å jag ba jaoooooo missplacerad men hähähähä okej! morsan!! hur lyckas jag??
 
 
 
 
 
 
 
 
 

citat ur telefonsamtal

' det var bra
 
 
ja folk var trevliga
 
 
inget speciellt hände
 
 
 
 
 
nej jag vill inte återvända nästa år'
 

typiskt teenage dirtbag

Ska på bröllopsfest med Londons kulturhipsters och jag kommer ha SPEEEDOS på mig
 
för att det är de enda byxorna jag inte lyckats slita i trasor
 
dom luktar förövrigt grill och rök
 
HJÄLP MIG!!!!!!
 

RSS 2.0