'Det är relevant'

 
 
När det kommer till kändisskap gäller att: Lägg ut  nakenbilder på dig själv innan någon annan gör det.
 
ska vi se film ska vi se 'Whats Eating Levi Feklistoff?'?
 
'whats eating pale'
p.ale
 
 
Har fått utfärdat körkort av p.ale. jag är överens och skjutsar honom på utflykt.
 
 
brattby more like bby
 
 
'hur man dödar musiken' 
 
 
'ställ dig här så tar vi en bild på dig i ditt nyrenoverade rum'
 
Har en ljudinspelning från längesedan som jag döpt till Brattby Express, den spelade jag in i smyg. har säkert inspelningar av alla vars telefonnummer jag har och det känns OK FÖR MIG men jag hamnar troligtvis i mappen 'Stämningsmaterial'
 
Vi har 'Ferm och Full' den toppar allt ni någonsin hört
 
'Godnattsång Fr SAS'
'ShOreLINE bABY'
'Stop! Dont talk to Me!
'En Massa Skratt'
'Ja Jag Bor Perfekta'
'Köket Palt Hjärtat'
 
Flera heter Skogen, Havet, Dragspel, Piano och Gitarr
 
Återseende.

Dec/jan 2010/2011


Kulturhuset

 
när det finns så mycket elände då är det gott för mig att veta att
det gället inte oss
 
 
ett öppet fönster mot gården och vi kan höra dom prata på den, hur dom går runt i sina gränder medan mitt huvud blir kysst av dina händer
 
du sköter om mig med ditt skratt
och jag höll om dig när jag somna och vakna likadant.
 
 
jag var så ynklig och full på krogen när vi fann varandra
 
min självkänsla är spelad. jag tyder dina ord och det som finns emellan.
om du rör mig går jag sönder, det jag även om du inte gör det.
 

öj

 
tänker varje dag i skolan:
Fuck Fräscha Tvåan
ni trampar ner mig och får mig att längta tillbaka då jag hade gnutta nog att sminka mig så folk skulle kolla på mig och ba :-)                                    nu är det snarare :-S                                osynlig nio-sexa
hoppas nio-sjuorna njuter så länge det varar för jag lovar its going down
 
fuckfuckcucker
kan ni skicka dp
oj skrev jag det 

'hjälp mig få min önskning gå i uppfyllelse'

 
grattis på födelsedagen................................gt.............................
 
 
fatta en remix av hurricane och ginseng strip det hade varit OTROLIGT
vem gör den
vem gör den
vem gör den
den som gör den får veta vilka jag chattar med och får komma hem t mig :D
är så upp i varv 
 

post-pierre

 
om tio år bor jag i skottland
eller så jag har återvändt till burg eltz
spenderar mina dagar med att simma i stora sjöar i bergigt landskap stora lövskogar och vara helt anonym
 
nordsjön är mitt badkar!
NORDSJÖN ÄR MIN BADKARL
 
'från nordens flacka stränder i tre vita ränder'

post-kär

 
saker man behöver 'en kladdkaka och en kram'
 
telefonplan röstade 19,6% f! och jag vill därför ta semester en helg åka dit och hälsa på marx
 
max?
r
marx
 
vid vissa tillfällen börjar jag undra, som när pappa under valvakan stängde av tvn när sd talade och istället satte på the communist internationale med  russian red army choir
 
 
Åke hade födelsedagskalas men jag gick inte för jag prioriterar bort så mycket nu
 

37

 
 
Har inte varit i skolan under hela veckan men på vårdcentralen igår och idag gick jag och pappa på stan för att köpa franska tvålar och äta bullar.
 
kan ärligt påstå att jag vuxit mig mycket äldre under dessa dagar. psykiskt knappar in på mamma
 
kan ärligt också påstå att jag inte lär mig av misstag
 
Bevismaterial: 
 
Varje natt tänker jag på Malmberget och önskar det vore jag.
'Först tog ni min järnmalm, sedan tog ni min
stolthet. Snart finns det bara kratrar kvar.'
 
 
Jag vet äntligen. Jag har inte vetat sedan förra oktober. Men nu vet jag följande:
 
Vad jag ska bli när jag blir stor!
Vad mitt gymnasiearbete ska vara!
Vad jag vill läsa på Universitetet!
Hur man prioriterar rätt!
Vem jag vill gifta mig med!
 
 När levi pressade mig på filmtips Men sen inte ville ha min hjälp???
 
Boka in Söndag 19oktober och möt mig i Flexhallen Bildmuseet, jag ber dom spela Mjuka Kinden

Fr Soffan

Östermalm 
 
(Tycker det är så jävla respektlöst att som ung uttrycka någon slags dödsvilja pga 'en kväll med ångest' 'olycklig kärlek' eller dylikt för att få uppmärksamhet eller vad nu motivet är
jag tycker bara inte det är kul att påstå att man som ung och frisk vill välja döden framför livet
fan Ni fattar ingenting
Blir så jävla arg
Fatta det)
 
 Ska bli en sk. 'blixtfotograf'
 

ppdd

 
jag vill inte skriva för
finns det längre något som betyder något 
förutom att jag bor med mina föräldrar och mitt Östermalm som är rikt på mängder med medicin och ylletröjor
 
pappa är revolutionen
mamma är tron
max är vetenskapen
 
,jag är mest vilsen
 

Mamma har blivit galen och jag drömmer SÅ konstiga drömmar

 
alla som läser matte ba.....kan inte hålla sig.........måste ragga
 
fortfarande det roligaste: när jag förra sommaren flög hem från Nice med Norwegian som sålde billigaste flygbiljetter och det visade sig att några rader framför oss satt svenska kungen och drottningen
 
ville skrika Mata mig Med Mer Blodspelsiner
eller rå blodpudding det åt jag till middag
 
Det Här Är en Inbjudan. min hals till salu för femhundra kronor. hosta får ni gratis. har jag några köpare?
 
(den är historisk och kommer ihåg november tjugotretton då jag ville bli självmordsbombare som vuxen)
 

RSS 2.0