:-)

 
Vi Minns: jag grät en tidig morgon på flygbussen i göteborg när SAS aldrig slutade mucka med mig. sas är en bitch och jag hade fått nog
Klubb 'Fan vi som borde valt draggen ändå' och  'Vi som aldrig skulle slutat i friidrott'  tillsammans med  'Vi som hade potential' 
 
(menar inte nödvändigtvis mig själv. vi var lika bra, ni och jag)
 
mina visdomständer håller på att växa ut. det var väl på tiden! 
 
HÅLL UT

V.43

 
Jo du, hösten. Det var väl skönt att vara under sommaren, men det där med att njuta för mycket.
Tycker ändå det bevisats att livet lyckas bli alltmer händelserikt ju äldre man blir. Vet dock inte vad jag tycker om den saken längre. 
 
Jag vet fortfarande inte vart gränser går, men Filosofiska hörnan och Militanta SkogsFronten består.
Tillfälliga tjejer kommer och går, men en äkta bror består.

 
Nästa hållplats skulle det kunna vara En Fjällvandring?
Kanske en höst fawmn. En soet hand. Jag ska nog be om högläsning ikväll.
 
en Hälsning en Hosta en Höst en Hare en Hälsodeklaration ett
 
"Det var trevligt att råkas"
 
Jo. Men det sjuka är att jag fortfarande ser och hör vågorna framför mig även under snön en tisdagsmorgon på väg till skolan. Tänker mig preliminär utflyttning lagomt till höststormarna undrar om dom blir stora.
 
 
(JONTE                                                                                             (JONATHAN
JAG HÖR HAVET                                                                              JAG SER LJUSET
JAG HÖR HAVET!)                                                                            JAG SER LJUSET
 
 
 
 

kan flocken rätta denna analys jag gjort

alla låtar av One Direction handlar om att:
-ragga på klubben
-haffa på klubben
-ligga på klubben
med tjejer som gick dit med sina partners
 
de kan också handla om sommaren. alltså:
-äventyr
och
-sex
 
Om dom får ligga blir dom happy och dumma i huvudet men om dom inte får ligga blir dom fett sad och tror att bli nekad ett ligg är att bli heartbroken så då skriver dom tuffa kärlekssånger
........................................................
........................................................
........................................................
som är kanske de bästa kärlekssångerna som finns. kan inte hjälpa det. det är så jävla bra. half a heart!?!?! summerlove! 
 
min slutsats med detta är att jag älskar one direction
 
 
 
 
blev kränkt på internet! av farsan! jag hade predikat om hur vackert vitt var under middagen + bar vit skjorta + planerade köpa vita gardiner + lade fram alla mina vita kläder
=
saknar inte (p r. s) 
 
 
 
är det han som svarar på alla frågor p. google eller är det han som är inspirationen till runda-brillor-vinden som stryker runt i umgänget
 
 
god mat i veckan:
Palsterklack-soppa
Tacos på CGs runda bord
Thanksgiving Dinner (th house of food ofc.)
ÖSM.G.24.A pappa per bjuder till bords
 
min favoritmat är iaf klackas GBG-regna in-röra och palsternacksmos. äter det nu- tänker ofta på det.
våra gjutgärnspannor luktar blodpudding så jag blir alltid sugen
 
'jag äter inte kött jag äter bara'
rådjur på köksbaren
knaperspekt bacon innan helg-ölen
rå blodpudding
och vill ta en tugga av mitt ben varje gång jag ser min profilbild på facebook

blog.justinchungphotography.com

 
 
väkommen Fredag (nr2) i vardagsrummet. om ni är ute och roar er så fortsätt glädjeligen- om inte så slå en pling eller delta i studerandet av skottland
 
eeeeeeeeeeeeeeee helt borta i tankar om skotska högländerna och Dunnet Head
hoppas på hög luftfuktighet
kommer lämna majoriteten av er för dimmiga skottland där jag kommer ha stövlar hitta ett skägg och bedriva självständighetskampen 'fria skottland'
 
eller skriva flera analyser per vecka med trasiga lungor - tredje gymnasieåret ger men på livstid
 
 
men jajajajajajaj har många timmar av att lyssna på byssan lull att börja avverka jag har inte tid med bloggen!!!!!
 
 
 
 
 
 
 
 

Jag flyttar till Flexhallen

 
 
leker kurragömma i umeå baltics katakomber

Version 1

här sitter näcken och gråter i umeå älvdal en juninatt
 
här står dotter hugga-ved-i-trosor oangagerad i skogen en julinatt. om jag hade bifogat den här bilden när jag sökte jobb, hade jag med större chans fått det då för att jag ser manlig ut?      ?      ?       ?       ?        ?
ursäkta ska inte börja med den visan igen 
 
jag ska skriva en saga.
 
för jag saknar pappas rakade skalle alldeles för mycket
gråter gör jag mest hela tiden
är inte redo för att prata om saker som gör mig illa o
är inte redo för en vecka helt utan en bröstkorg, armar och omfamningar tillgängliga för mig
 
jag ska skriva en saga. den ska inledas innefatta och avslutas såhär
 
'han har ögon som är ännu gråare än mina
mina regnar desto mer'
 
fyfan vad pretantiöst
 

Fr En Cykel

den här bilden påminner mig om tjenamorsan december tjugo-tretton
 
fick en ny sjal fr bosnien. den påminner om den jag hade förra vintern men som någon tog och aldrig gav sig till känna. 
 
har glömt om jag såg neko case i göteborg. jag minns att inte ville missa att blunda och höra  'god bless me im a free man with no place free to go' och jag VET att jag planerade in neko, men, jag minns inget mer.
 
 
vem vill va min ryan
vill ha en karl
 
kom däremot ihåg att jag senast igår sa 'har jag någonsin älskat efter döden vid åtta års ålder'. jag minns: biggles. ni minns inget och vet inget. 
biggles!
objektet som jag riktat min största kärlek till men som man tryckte ihop mellan mormor och morfars gravar :'( 
 
svar på frågan: jo jag har älskat efter det
 
 
schysst hårfärg har du hombre nej lovar allt är solens förtjänst tss
 
vill prata mer Månader:
 
1. winhill/losehill släpper nytt i.................................januari. jaha tack det blir en väl soundtrackad dekadens
2. det är som att man koncentrerat hela förra hösten i detta års september/oktober. alla stora beståndsdelar finns där. det enda vi skulle kunna fylla på är lite mer Snedsteg-Av-Agnes.
 
du är som apelsiner från kina

RSS 2.0