jag medverkar i mer än vad man tror

först en ursäkt/utrop/sanning
 
JAG ÄR SÅ JÄVLA OBEHAGLIG MOT ANDRA
 
 
ok då har jag fått det ur mig, låt oss kolla på min favorittyp av bilder: regestreringsskyltar man kan tolka som AGNES
 
 
 
ok här var det en lite tydligare skrift
 
 
jag tänkte på verket den fjärde juli och då tänkte jag på band och mig själv. ekvation:
 
'holy- silver of your heart' 
silver= AG (periodiska systemet)
'holy- the AG of your heart'
'holy- the agnes of your heart'
 
pangaea = agne + apa 
(apa= agnes pierre aléx)
 
ELLER
 
pangaea förkortat till pga
agnes pierre förkortat till agp
 
pga= agp
 
 
jag medverkar i mer än vad man tror
 
 

uppdat (fråga: vem vill baka tårta med mig)

först ett svar till mika ' ja utan tvekan'
 
något jag inte älskar är dock umeå och jag försökte förstå gonza om han är seriös eller leker med oss när han ba UME DE E KÄRLEK JAAA för kom igen there is no love where is the love
 
jag har alltså befunnit mig i barcelona och försökt kommunicera genom att citera 'no me importa el dinero' 
 
juste när jag skulle tacka sa jag merci, upptäckte inte förrän igår att jag inte var i frankrike
 
eeeeeh (skratt) jag har kommit på en ny lek som jag testade i spanien. det går ut på: spänn blicken i en förbipasserande spanjor och se hur han reagerar. har inte några siffror på resultaten men låt mig säga att spanjorerna är mycket duktiga på att flörta och blinka med ögonen, ta av sig solglasögonen för att ta sig en närmare titt eller kasta blickar över axeln när de passerat en OVASETT VILKEN ÅLDER DE ÄR. nu pratar vi 11- 80. 
 
har också en hjärtklämmande historia om mig och mitt livs kärlek som lutade sig mot en karta i parc guell
 
tror även jag fann en hus där man sysselsatte sig med prostitution
 
 
 

tror jag hade varit jävligt vass på twitter

först en inflikning till runa ' hahaha'
 
tennisstrumpor eller
 
 inga strumpor alls
 
 
citat min familj
 
 
'nu har jag gjort en pappagrej igen'
 
 
'KTH gillar när jag gråter'
 
 
 
citat adrian min sjuåriga midsommardejt
 
' så säger bara turister'
 
jag- 'haha va'
 
'det är bara du och turister som säger så'
 
 
'du svarar som i filmer

så låter han mhmmmmmm
putar med läpparna
och tar upp finget å skakar'
 

people who suffeeeeeeeeeer

 
center of attention (inte sant)
 
familjefoto (ja)
 
 
brännland...............förlåt
 
 
mika och örnsköldvik
 
 
fader ola
 
/moder svea
 
 
'glada pojkar'
 
 
ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH 
 
citat mig själv ' omfg håret'
 
förlåt
 
 
ok gult kort till mig jag utvisar mig själv från bloggis om jag lägger ut 1 bild på runeby
 
idag stavade en okänd kille mitt namn pjär................. jag fick spara lappen
 
ska nog börja älska lite mer, bli inte rädda, exempel:
 
 
norrmjöle lovers
 
älskar er
 
 
stenviken lovers
 
älskar er
 
 
abrazos y besos
 
/ viva españa 
 
 

saknar när man var bitch

 
 
speciellt här var det mkt relevant
 
 
bb anropar lb

måndag

jag känner mig som en levande coca cola reklam och tänker mest på min favoritlåt the center of the world
 
har inre blödningar i extremiteterna som gör ont mot lakanen när jag somnar 
 
mamma skriver namn på läppformade lappar
 
jag 
 
 
 
 
hoppas jag inte lipar imorgon
 
det är visserligen studenten men även ett lyckligt slut. såna är det sorligaste jag vet och jag blir så livrädd bara av tanken på ett
 
LYCKLIGT SLUT
 
'utbrister' 'i' 'lip' 'och' 'panik' 
 
 
och jag som inte skulle tillbaka 

epiiiiiiiiii lllloooggggg aaaggpppp

 
 
tjabba
 
det är dags att quitta,ta semester. dricka läskedryck och gulddryck, förflytta mig m långbuss, öka konstasterna=== komme bli nå slags blond nu igen för att det är solens vilja
 
quit quit quit
 
vill va med alla mina vänner hela tiden pga  1) känner inga dåliga känslor till någon 2) har tid att leka på 3) om d inte finns tid finns det vilja och det är tusen gånger starkareeeeeeeeeee
 
är det här början eller slutet....... hha agnes orka 
 
adjöss mon ami
 

kräver svar på dessa frågor, bara så ni vet (3)

1. är det passande att beskriva mig som 'nyckfull' ?
 
2. det här stämmer väl KNAPPAST?
 
 
3. är det okej att paintscreena snapchats eller är det elakt?
 
4. att jag var söt här????
 
 
 

kräver svar på dessa frågor, bara så ni vet (2)

1. är det passande att beskriva mig som 'nyckfull' ?
 
2. det här stämmer väl KNAPPAST?
 
 
3. är det okej att paintscreena snapchats eller är det elakt?
 
4. att jag var söt här????
 
 
 

kräver svar på dessa frågor, bara så ni vet

1. är det passande att beskriva mig som 'nyckfull' ?
 
2. det här stämmer väl KNAPPAST?
 
3. är det okej att paintscreena snapchats eller är det elakt?
 
4. att jag var söt här????
 
 

nyår/ sexmånaderscykeln 2

 
HALVÅRSCYKELN ÄR ÖVER, HAR NU EN SAGA PÅ SEX MÅNADER ATT BÖRJA FYLLA I
 
 
 
 
jag vill berätta om mig och polen
 
,utan att låta allt för besatt
 
storhetsvansinnet
 
och lära er skratta utan att använda munnen (AUTOMATISKT FÅ KROPPEN ATT SKRATTA) 
 
slå vad
 
få alla att kyssa mina händer
 
berätta om drömmen med blixtnedslag

RSS 2.0