en sista gång då

 
 låt mig bara påpeka att johan I TEVE hyllade piggelin. citat ' det är piggelin som gäller ' 
 
!!!!!
 
älskar när jag lyckas hjärntvätta folk till att tycka om samma saker som meeeeej

inte mer värt än en spya

har skett någon slags tid med nedskärningar och bojkotter inuti mig. ni vet, sånt som man en gång njutit av men som nu endast gör en till en otrevlig tarvlig liten MYRA. jag har väl lyckats sprida mina nedskärningar så att de omfattar mycket, festerna! alkoholen! umgänget! pengarna! självdestruktiviteten! det snälla i mig!
 
och typ.........narcisstiska agnes pierre
 
blev förresten kallad sofistikerad pga mitt namn och blev hybris det sprang verkligen fort upp i huvet och stannade länge
 
men när jag VÄL börjat med något och det gäller verkligen allt jag börjar med i livet, så kan jag aldrig sluta. känner alltså något slags krav till att fortsätta skära ner och se hur länge jag klarar mig utan
 
borde börja sminka mig mindre
 
borde kanske bli dummare
 
borde sluta att endast publicera bilder på runeby

ok låt oss fira måndagen den tjugosjättemaj med en tillbakablick

det här var juni tvåtusentretton men allt är fortfarande lika aktuellt. känns som att jag återvänt till någon slags början på kretsloppet.
 
" saker vi ska prata om

hur du har haft det!!!!!!!!
boyz
att min tand gick sönder inatt
:)
och min mardröm den var rå och jävligare än någon annan dröm jag någonsin drömt
sommardrömmar
allt jag saknar mkt och behöver mktmktmkt
livet som agnes
:(
HUR mAn uPpSKATTAR livet???
kanske lite himmel
juste
att jag är egoistisk
så vi ska prata om dig med "

tre snälla

 
 
 
 
skulle röstat på alla er i eu-valet om ni ställde upp :D
 

en historia kapitel 1/1

 
 
väntade...............pulsen..............ökade........
 
 
skyddsglasögon pga säkerhetsrisker
 
 
sedan besökte vi något stort och övergivet. det låg fotografier och brev över hela golven
 
 
men utsikten var maravilloso för kolla vilket ljummet ljus och åkrarna!!!! det vägde upp.
 
 
sen fick jag leka kosläpp på åkrarna
 
 
golden sails across the sky! close enough to touch! the moon!
 
sen såg vi månen större och gulare än någonsin förr, tvungna att försöka spara synen av den men mission incomplete.
 

UPP TILL BOJKOTT

runa, cg, amanda - vi gjorde sånger :D matematik :D pratade om MIG :D skoja :D ville inte lämna :D
 
 
ferm - älven och skogsdungarna. vinden blåste över oss men solen var varm. fyfarao vad utmärkt hon är att prata med.
 
ok hallå tjabba tre punkter kommer här:
 
 
min granne ÄR sixto rodriguez. och han vandrar och bor i samma lägenhet som en gång var mitt hem
 
om ett år kommer jag ha glömt hela tvåtusenfjorton (automatisk rensning)
 
mitt råd till umeå: avsluta alla kapitel
 

:D

nu ska jag egentligen skriva fanfiction om anteckningar från källarhålet men herregud det vägrar jag så vi kan kolla på bilder tillsammans istället :D
 
 
det enda man kommer ihåg när man varit med mig hos mig är min tiger. varför inte mig?????
 
 
speglar maktbalansen jävligt bra
 
 
mitt bästa verk någonsin
 
 
var jag alltid såhär taggad
 
 
tydligen....................... men varför hade jag så lite kläder :(((
 
 
all my love to you
 
 
............va...........
 
 
räser- lollan
 
 
tog en smygbild och mika ser ut som en ALV
 
 
min familj var på besök. det var jättefint för jag och levi spelade en duett på pinano och runa dansade
 
 
........................

vecka tjugo

tjabba
 
mitt uppmärksamhetssökande har gått över gränsen................. insåg att det citatet som beskriver mig bäst är 
 
"[C:] I want people to feel sorry for me. I like the feel of the burn of the audience's eyes on me when I'm whispering all my darkest secrets into the microphone. when I was a kid, I used to carry this safety pin around with me, everywhere I went in my pocket. and when people weren't paying enough attention to me, I'd dig it into my arm until I started crying. everyone would stop what they were doing and ask me what was the matter. I guess, I guess I kinda[unintelligible].

[R:] Really? You're telling me you're doing all this for attention?

[C:] No, I hate it when people look at me. I get nauseous. In fact, I could care less what people think, about me."
 
oj himmel vad avslöjande och naken jag känner mig nu. men for realzzzzz idag skrev jag "ähh, vad trkigt!!!!!!!!!!! VEM BEhöver inside jokes!! när man har MIG" till runeby VEM GÖR SÅNT
 
int en friskis inte en svettig. sjuk och torr är vad jag är
 
 

http://open.spotify.com/track/3PDF0U7zVullLigBpenrdt

'varför är du inte här?'
 
för att alla kvällar slutar i ett stort jävla käftskämt och jag kan inte skratta just nu!!!!!!!!!!!!!!
 
egentligen är jag tom. borde inte publicera. är så död inuti. fråga.
 
 
 
 
 
fan imorgon måste jag vara på skolan till fem
fan vad jag är rädd
fan på onsdag blir jag lämnad ensam hemma 
 
JAG ÄGER ETT SVAGT KLENT BLEKT PSYKE 
 

haha! skratta! kul!

 
älskar när man får nya gosedjur
 
 
tough night i rom
 
 
tough morning i paris
 
på alla mina resebilder finns minst en där jag pappa måste hålla upp mig för att jag inte ska falla ihop haha alltså att gå tär fan mycket på benen och psyket
 
 
tjo jag äger paris vinkar obrytt like a princess too busy with my icecream
 

överrrösta

 
 
 passar
 
 
alltid
 
 
in
 
igårkväll skulle jag få följa med på roadtrip och besöka mentalsjukhus även fast jag är dödsrädd för just sånt! men det blev avbokat så jag va med mama pjärr istället och vi satt och stirrade på ovädret genom fönstret i säkert........... en massamassa minuter pga ÄLSKAR REGNET, jag som är så uttorkad.
 
mamma uttalar pierre pjärr men jag säger pjäär så vi heter egentligen olika
 
 
ahhfan säg nått kul till mig!!! 
 
 

dags att flytta

 
 
  

utropar femte i femte

i söndags var jag på vernissage och det var trååååååkigt och jag fick ont i benen. det fanns en snygg tysk där som jag flörtade lite med, men den jäveln var ju kompis med mamma så jag kunde inte fortsätta
 
 
 sträckläste mest dostojevskij hela den dagen om inte minnet sviker, och vilken idiot källarmannen är. förpestad onödig och så fruktansvärt intressant. genialiskt! men det får mig att längta efter:
 
majakovskij och marguerite duras
 
idag när jag skulle köpa en ram stötte jag på mig (oj) (skulle skriva ludvig) (NÄR SKALL JAG SLUTA ATT ENDAST TÄNKA PÅ MIG SJÄLV)
 
iallfall så drack vi kaffe och jag blev så glad för att han inte omedelbart sprang iväg när jag började prata om min relation till människan i sin helhet. det var inte vackert.
 
inatt var jag vaken länge, och dagdrömde med ögonen stängda, och eftersom att det var mina riktiga tankar och känslor så blev det så underligt och starkt att jag aldrig lyckades förse mig själv in i sömnen och hela dagen blev naken SOM OM allt jag stötte på hade varit med om samma dagdröm som jag men inte vågade reagera eller yttra sina tankar om det som just skett.
 
 
 
                                 tycker     spontant     att    (skilja     rätt     från     fel)     är      ett      igenvuxet      misstag      i      vår     tankeskog
 
 
 
 

DEN INRE DOMSTOLEN

 
'valborg 2014'
 
 
 
'första maj 2014'
 
 
 
 

RSS 2.0