godkväll, javisst

 
hatar alla som läser min blogg,
 
tengilsmän
 
älskade er i våras men
 nu....
 
STICK Å BRINN

once i was a queen////////never stopped

 
 
eww vrf har jag linne, 
ser bara rädd ut och obekväm............................ jag kmr ta bort den här bilden inom ett dygn lovar
 
 
mkt bättre
 
mama ska käka middag med rika franska grevinnor å jag ba:::::: med miG?? 
 
men jag ska äta palt med nalta dirty quinnor
 
 

grovt intrång ::::::: onsdag

 
gick på promenad i döbeln park......................det fanns en scen...........började dansa..................skämdes..........
 
 
 
"Böj er ner,
                  syrénfärgade moln, 
och vattna mig
                          och Paris
så att lykstolparna
                                 slår ut 
                                             i blom
i långa rader
                       längs Champs-Élysées."
 
 
 
inuti mitt huvud när jag skådar denna bild:
 
påslakan
lotta borde suttit bredvid och plockat hår från min tröja
sometimes i bend my armszzszzzzz...  backWuaRdz 
mustafe
spott och tungor
jag är donna ju hayward, och det frustrerar mig så! vi har samma växlande känsloklimat och är lika på, hemliga och jobbiga båda två! (     https://www.youtube.com/watch?v=ihP3fpLtpcM     )  jag har ju suttit precis där
!!!!!!!!!!
 
 
nalta palta dirty
 
 
det framkommer så tydligt att jag borde fått heta agnes aléx i den här bilden. vad har vi då, jo ett femtiotal och farfar i hatt, pappa i basker och en mixup av AGNES och MAX? klarar nästan inte av att kolla på detta för att det är ju jag som sitter där, men jag har ju aldrig gjort det och kommer aldrig göra det.
 
 
 

ja spana in mitt bildflod varsogod

 
 
(naw ser lessen ut)
 
 
(naw blev ja solbränd idag elr 
 
vrf har jag v-ringad tröja)
 
 
(gömmer mina öron..)
 
 
(... pga dom sitter så fruktansvärt snett på mitt snea huvud. nästan på halsen vill man tro)
 
 
(ansiktsmos
 
moz*)
 
 

jag vet att du är hungrig jag hör det i din röst

 
 
tjohej brorsor och söner
 
nu ska namn bytas, överväger dostojevskij för att en namn som agnes dostojevskij är så komplett! där sitter fjodor och agnes med sina ord och formuleringar. om jag skulle bli en agnes dostojevskij skulle jag även passa på att bli grevinna eller drottning också
 
 
skulle åka till polisen idag men glömde................................
 
blev åtalad för mordförsök! vintern blev knuffad nerför ett tak och jag har skrattat och varit på tok för glatt humör sen solen strök fram, man misstänker mig därför kapabel till mord
 
 
jag som bara har suttit på tak och slickat piggelin
 
vill bli tillskriven av nån vän
 
 
 
 
 
flyg fågel! klös vilddjur! sov ugglebarn!
 
 

fredag den nakna

låt mig tänka... vad ska skrivas denna kväll
 
jo!
 
att man underskattar min förmåga att uppfatta signaler.....jag vet så mycket som man inte sagt till mig.......jag jag predika om framtiden för jag vet precis vad som håller på att ske.................................. jag måste äga ett sjätte sinne
 
och juste,
 
jag tycker om dig men
du våldtar den grönskande våren!
 

en kronologisk motsats

 
 
runa bjöd hem, vi fikade och jag har glömt allt som vi samtalade om
 
 
 
och så var det en balkong med !!!människor!!!
 
 
 
lyckades jag tillbringa några timmar i stugan eller var det ett misslyckande
 
 
 
jag cyklade förbi olle när jag var påväg hem en natt så vi träffades och käkade knäckebröd i köket
 
 
felicia visslar och lovisa gäspar! fast inte just på den här bilden. på pilgatan.
 
 
jag har tagit pappas jacka och jag överväger att ta pappas efternamn
 
 
 
levi drack kaffe.  med tapet i bakgrunden.
 
 
 
en kväll hos sandra von falkenberg som kan citeras ungefär såhär " vi är en massa mysiga människor som gör coola saker typ kallad på andar!!!!!"
 
 
 
 sedan, det som fyllt upp större delen av min tid.  adrian och ellen. det blev pussar med omväxlande slag. och spralliga barn.
 
 
 
man kallar mig nattsuddare här hemma
 
 

vart fan håller den hus

 
asså nu får jag cp kan int kontrollera det och är ledsen för det för vart FAN är min sjal??????? blir så frustrerad för i helvetet att jag förlagt den hemma hos mig för jag har letat överallt flera flera gånger
 

mvh

till den den som finner min sjal någonstans/ tar tagit min sjal 
snälla ge mig den för jag tycker att den är så fin
och det är tråkigt att jag tappat bort den
hittelön utlovas typ en kopp kaffe
GOTT mm VÄRT
ge mig den nu

förlåt mig

är fascinerad över min bortträngelseförmåga, för, det jag ämnar förtränga växer sig allt större hos mig och de orden de tillfällen som är de enda positivt laddade jag har glömmer jag! 
 
för jag är dum i huvudet
för jag är dum i huvudet
för jag är dum i huvudet
för jag är dum i huvudet
 
jag känner verkligen inte igen mig själv i spegeln
jag är extremt nedbrytbar
och nu återkommer november till mig
med samma otroliga självhat, inåtvridelse och otillräcklighet
 
jag hatar laleh ( och så många andra)
för att jag aldrig kommer kunna förändra mig själv och bli tillräckligt mycket som henne
och jag kan inte acceptera att man älskar en personlighet som jag aldrig kommer kunna omforma mig till
går det att förstå
hur mycket jag skulle offra av mig själv för att bli en sådan som blir omtyckt
 
för jag vet ju hur min framtid ser ut!
hur människor ter sig runt mig!
jag har lärt mig!
att jag är kulissen som ändras för att tillfredsställa publiken, men som är obetydlig och inte värd nog att ens jämföras med de unika/ de speciella/ de levande skådespelarna som fångar alla ögon
 
eftersom att jag kan iakkta
ligger jag steget före
så sanningen i det här inser ni nog inte förrän om ett tag
men vänta bara!
 
 
 
 
 
 
 
 

om jag skulle söka jobb

hej,
 
jag är sjutton år
 
min mun är spänd mina ögon döda mitt kroppsspråk tillbakadraget och mitt hår konstgjort
 
jag vill inte ha erat jobb
 
mvh 
 
 
 
 
ps jag gillar mönstrade tapeter
 
 
 

om en viss sensuell njutning i samvaron med extravaganta personer

kandre skriver
 
på det stora bordet låg de döda pojkarna nakna intill varann, och hon, med sitt mjuka ansikte och med det tunga, ljusa håret utslaget, stod bredvid och strök varsamt bort flugorna ur deras ögon med en fuktig trasa
 
 
conor skriver
 
because it’s just a memory, I can love completely, when you’re really with me I’m indifferent
 
so I let my hair down for the second time now, for the final time, now I had my fun
 
 
om man skulle ta ifrån mig mitt efternamn skulle man ta ifrån mig halva min personlighet. kanske hela! en helt främmande människa skulle jag bli i mina egna ögon
 
charles baudelaire skriver
 
 
XLV - vad är kärlek?
        behovet att komma ifrån sig själv
        människan är ett tillbedjande djur
        att tillbe är att offra sig, att prostituera sig
        alltså är all kärlek prostitution
 
LXV - den oövervinnerliga driften till prostitution i människans hjärta är orsakad av hennes skräck för ensamheten
         hon vill vara TVÅ
         den geniala människan vill förbli EN, alltså ensam
         det stora är att förbli en och prostituera sig ensam
         det är denna skräck för ensamheten,
         detta behov att glömma sitt jag i ett annat kött,
         som människan så vaacker kallar behovet att älska
 
LXXI - ju mer människan oflar konsten desto mindre knullar hon
         det uppstår en allt kännbarare klyfta mellan anden och djuret i oss
         endast djuret knullar bra,
         och hor är poesi för folket
         att hora är en strävan att tränga in i en annan, 
         men konstnären kommer aldrig utanför sig själv
 
         att varje dag vilja vara den största av människor
 
LVI - varför är anblicken av havet så evigt och oändligt tilldragande?
        därför att havet på samma gång ger en föreställning om oändlighet och rörelse
        tre eller tre och en halv mil är för människan det oändligas omkrets
        det är en mycket liten oändlighet
        men vad betyder det, när det är nog för att väcka tanken på hela oändligheten?
        sex eller sju mil böljande vatten runt om är nog för att ge den mest fulländade skönhetsupplevelse
        som kan bjudas människan i denna hennes tillfälliga boning
 
 

och jag drömmer om att jag kommer på mina vänner med att prostituera sig i hemlighet under nätterna. och jag skriver skolarbeten om prostitution. allt tycks handla om samma sak, förstår bara inte vad jag ska göra med det. 
 
 

är inte vi lika

 
 
säg ja

femte april

 
 
är livrädd för relationer omkring mig. rädd för de kopplingar mellan mina vänner som jag inte vet om! jag känner endast till mig själv och kan man bli!
mer!
utsatt!
än!
så!
 

http://open.spotify.com/user/staceta/playlist/5QZosrSme8mgZ2bAMwknAB

 
 
 
idag har jag haft amy in the white coat i huvudet under tre timmar!!! sedan wheather reports i två ytterligare!!!
 
så jag gjorde er en spellista
dagen i ära
med det enda som passar till 4/4/14

ett och ett halvt år har paserat

 
låt oss sörja
 
tsm
 
blir ledsen
 
 
 
 

aaaaaah helvete

jag vettefan hur man egentligen skriven en blogg.............. så jag lägger bara ut bilder på mig men det är typ det enda jag vågar. jag tillåter er beskåda mitt ansikte ytterligare:
 
 
nu räck det.  skåda istället  lite av mina "vardagsbilder"
 
har keramik/smälta glas i närmare tre timmar på tisdagar och förra lektionen målade jag ENDAST det här under hela lektionen förutom en skål som jag måla på fem minuter.
 
 
 
ibland träffar jag vänner. här träffade jag ferm å ferm träffa mig å det ser ut som att hon visslar
 
 
i fredags bjöd runa in mig till "the house of food" som jag så vänligt kallas hennes bostad. mina vänner dokumenterade fancy föda med fancy pics men jag tog denna........................ behind-the-scenes-agnes
 
haha fan göru amanda
 
skoja
 
 
det är många som står på kö för att skjutsa hem mig men jag gav lotta äran just i fredags så när vi gled runt öst på stan såg vi något skoj
 
 
men vänta känner inte jag dom
 
ah jo!
 
så jag vinka å fota
 
 
tror d kallades jordtimmen................................................ öörth.......................aoör
 
 
 
 
fröken sandra von falkenberg / 2014 av agp
 
påminner mig om en serie i min bamsetidning jag fick i fredags. den handlade om hades. 
 
 
 
(hjärta) på återseende (hjärta)
 

RSS 2.0