Fr En Nysning

 
Hampa
 
 
Tänk hardcore av mig om grundskoleåren på Östermalms grusplan och typ lukten av lågstadiekärlek
 
Alltid ba ' vad gör du för dig själv i livet som betyder mycket och gör dig till den person du är?' som följs av att jag ba ' vara med vänner och sen träffa nya människor sen vara med vänner ' samt att jag mest bara analyserar sönder allt och suger!!! 
 
Kamrater!
 
Fatta att ha en  'respektive' med skägg att klappa för det skulle vara så skönt att alltid ha någon att snacka skit med och misströsta hos samt bita i örat när jag vill. Att alltid! kunna snacka! jävligt! mycket! skit!
 
Förra December under tillfällig flykt på Playa de Amadores då jag under nätterna satt ute på balkongen och var tyst och rökte spanska cigaretter som uppenbarligen inte var något för mig och inte förföll sig naturligt  tills Moto Boy albumet  tog slut. Iallfall, det var en alldeles för romantiserad närvaro men är väldigt angenäm som tillbakablick.  
 
ANGENÄMnt AGNES PieERREI
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0