och det känns skönt!!!!!!

pallar inte plugga någe matte men jag är smart&har superpowers och om provet muckar med mig kommer jag mucka tillbaks hårdare. för jag styrketränade idag:)
 
sådetså!!!!!!!!!! hahhaa jej heja mej
 
 

kommer ihåg detta

NÄR JAG CYKLADE I STAN PÅ KVÄLLARNA och kom alltid försent vart jag än skulle för jag jag spelade alltid fotboll. satsigt tycker ni??? jag var inte bra så nä inte så satsigt ändå.
när jag tog bussen till besta stället=stugan OFTAST timade jag middagstid så jag kunde laga potatissallad eller couscoussallad å pappa grillaKÖTT&sen åt vi i växthuset eller på verandan.
när jag cyklade på den där dåliga cykeln och tappade en massa vantar på grusvägen och ramlade när jag cyklade för fort men var så gla och sen satte jag mig och tittade på solnedgången vid havet och allt var tyst och fint.
åååJA fulhunden var överallt
när jag skulle klippa mej
när jag var på libanesresturang i stockholm å dansade för att få en "libanesisk feeling" i min bild.

25/02/2013

är du thug så ska du steka dina egna pannkakor
stek mej

lillasyster

jag är en lillasyster som saknar sin bror. oh brother where art thou???

ballad från en loftsäng

drack för mycket saft nu gör magen jätteont:((
 
alltså oskar linnros får ha en främling i sin loftsäng dododo dododo på en lördagsnatt. jag vill inte ha en loftsäng men jag vill ha en egen lägenhet och en massa främlingar på morgonar och nätter dododo dododo hela veckan.HUR FÅR JAG DET 
 

om jag vinner på lotto

välkommen till mitt hem
organic-avenue:

queued ☼
här sover jag
stylesight:

Kristin Perers
här äter jag frukost
här promenerar jag
här blir jag rädd:s
vi får inte glömma LA PLAYA
här är en staty
 

det är inte för att det är alla hjärtans dag det råkade bara bli en dålig torsdag

alltså idag vilken jävla hatdag har bara varit bitter och lessen och kännt mig ofräsh och fulare än nånsin. helvetesdag helvetesvecka på måndag ska jag försöka börja om. 
jävlajävlajävla tacka vet jag svartvitt
 

lollan titta här!!

världens godaste godistabletter
ser ni babianskallen han e min favorit från bildmuseet(förlåt mamma du e också favorit). 
idag är det är ingen vanlig dag för det är semmeldagen nr2 för oss som inte hann med nr1 så eftersom jag bakade semmlor och nu äntligne är hungrig igen efter semmeldegen mmmvVÄRLDENS BÄSTA ska jag fira med att äta semmlor denna onsdag. 
 
vi e p00lare& vi e c00lare

jag&runa kom på en världsbra idé

inkluderar
-mat
-agnes
-usa
-och runa 

vet ni en sak

jag kollade mig i spegeln och mitt hår var FINT å då tänkte jag det är världens finaste just nu hoppas nån ser det för det kommer antagligen inte hålla sig så tills imorgon. 
 
sen googlade jag på världens finaste hår

                   
tja släng er i backen mitt är finare.
 
vi ses på ica berghem  har inget att köpa men ett hår att visa
 
 

stackars söndag

tänk att om söndag vore en människa skulle den vara olycklig för att så många hatar söndagar IBLAND JAG MED. imorse hatade jag söndag för den väckte mig när jag skulle göra modiga livsviktiga saker i drömmen.
 
men nu är jag gla å äter ostkrokar.BÄSTEVÄN♥
och omg wendy kysste precis peter pan
 
 

jag är pigg

åt just en mango hård som ett hårt päron och har lite panikJAG BEHÖVER EN TVSERIE ATT SE kan ni snälla rara bara skrivanån ni gillar även om ni inte skulle råka gilla mig,hehhhhhh snälla hjälp.

vafför skulle jag klippa sönder den där tröjan

skulle annars kunna ha den imorgon:(

nu återkommer jag om min söndag

jag handlat 3gånger på mataffärer, ätit alkoholäppelciderglass med viktor, det visste vi inte ens fanns, stått inuti ett träd, vart med amme&INTE GJORT NÅ SKOLARBETE perfekt.
skulle chansa en 5a på att det finns krokodiler här 
 
känns som lördag idag är ej stressad över att jag inte ens borstat tänderna än och att jag planerar att se 1avsnitt sex&thecity innan jag ska sussa men jag vaknade sent och borde därför få somna sent också. 

all that money the money is the motive

vad har du på dig?
en svart&vit randig tröja den hypnotiserar mig och gör mej yr

hur mår du?
glad är jag inte men inte heller lessen eller arg. BARA okej ingen big deal.

vad önskar du just nu?
äventyr och kalla fötter och att jag drömmer inatt.

vad har du ätit idag?
2kardemummabullar 1macka 1kanelbulle bacon pizza kladdkaka+grädde chipz och det var det VÄRT

vad ska du göra imorrn?
DET ÅTERSTÅR ATT SE kan återkomma om min söndag vi säger så

och på söndag?
mm va

vem saknar du?
fan jag saknar nog ingen just nu

senaste köp?
köpte melongumgum på bUbBlAn igår 20spänn ganska mycket faktiskt

vad skrattade du senast åt?
nån på kanal9 som dansade fint

vad grät du senast åt?
conor oberst

vem sov du senast med?
senast sov jag med mig själv

vad läser du just nu?
BLOGGAR 

senast sedda film?
(halva)10things i hate about you(den blev för lång)

vilken svordom använder du mest?
FAN. fast mitt favorit är helvete det låter ganska fint??

vem var den senaste som ringde dig?
cajsa

har du dejtat någon av en annan religion?
hör och häpna nej

senast 3 inkomna sms?
aggan vad gördu ikväll?? vill du se mello med mig mika lollan?
kolla facebook nu!!!!!
Skaffa Facebook Messenger på http://s.fb.com/8HBLVHGogfUkdO

vad stod de i ditt senaste skickade sms?
vi är ute öppna era jevlar

vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
matten för perras skull

vilken är din favoritfrukt?
mango&banana

vilka kändisar har du blivit jämförd med?
enligt en iphone är jag tydligen lik en gråhårig äldre rik man som kanske hette whitney whitey elr liknande

vad är du rädd för?
att lyssna på marble house- the knife och att inte kunna skilja på verkligheten och tankar/drömmar/känslor.

en person du tycker är snygg?
>

blir du lätt svartsjuk?
nej men istället blir jag arg och lessen. eller är det samma sak som att vara svartsjuk?

din favoritkaraktär ur en serie?

skins cook kanske

vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
felle

vilket språk hade du velat lära dig?
bonmata bonjour bonsoir=godmorgon, goddag, godkväll på franska

vad för sorts killar faller du för?
SNÄLLA&FINA&OMTÄNKSAMMA&SPÄNNANDE&WOoWw

vart vill du åka just nu?
i en dubbelbuss längst upp längst fram vart spelar ingen roll med en främling och delar vi våra livshistorier och det är MÖRKT

vad önskar du dig i födelsedagspresent?
det jag nyss skrev^


spidergirl

sa ju det

RSS 2.0