vill ju inte förstå

det har hänt mycket på få dagar och jag jag vet inte om jag är ledsen eller gla men for realz vad är skillnaden? antingen så ler man eller så ler man inte så det är svårt att skilja det åt.
 
 
älskar att säga jag vet inte och att tänka jag vet inte för jag vet inte längre någott och därför är det bäst att ha något att säga iallafall.
 
 
känner mig såhär kanske hela tiden BRED bred BRED vafan hatar axlar.
 
jo
det
händer
mycket
men
det
var
längesen
sist
och
jag
gillar
när
saker
händer
bra
som
dåliga

är man photogenique så är man

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
vardagsmat

EHHHHHHH

Hej hjärtan! Hur har ni det?
Länge sen vi sågs på tjenamorsan med jag har varit så upptagen med skola och jobb och så, så jag har inte ens haft tid att uppdatera bloggen, sorry :) Jag jobbar ju så mycket nu under hösten, så tokigt det kan bli haha! Men livet är roligt ändå :) 
Imorgon tänkte jag ta en sovmorgon till 7:30, efterlängtat! För att sen gå till skolan plugga jobba träna städa diska och prata i telefon. Det hade varit skönt om jag han äta något, och kanske ta en dusch. Åh va kul med en sån lugn dag! Hoppas ni har det bra darlings, nu ska jag ta tag i kvällen göra lista! POK.
 
lol
vad gör jag ENS
usch förlåt mig vill inte va elak. men.
snälla kan nån rädda mig
................
jag går under
är stressad på livet vad fan gör man DÅ
svara

jag

 
har
 
 
så många
 
 
fina och bra
 
 
vänner men
 
 
jag känner
 
 
att jag inte är
 
 
 värda dom och
 
 
jag undrar varför dom ens blev
 
 
mina vänner
 

sånt jag glömt

 
hur jag såg ut i somras. såhär. såhär? såhär! såhär,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,                      ,,,,,,,,,,,,,,,,,
 
 
hahhahah nationaldagen vilket skämt. alla var upptagna jag var överallt slutade med en tupplur i en ensampark.
 
 
 
vår äventyrsnatt. har jag helt glömt
 
 
en regning natt jag inte kommer ihåg
 
 
en resa jag glömt
 
 
sommarkvällar sommarsamtal sommarmänniskor sommaräventyr SPRING I BENEN PIRR I MAGEN sommartankar. glömt bort det.
 
 
det sämsta med mig är mitt minne för det existerar inte ens

saker som förtjänar att firas med piggelin

när 
en lyssnar
på vit päls i
hösten
 
 
att 
en utökat
sin pologarderob
med en mörkgrå polo!!
och en kan få en till för ynka
50 kronor men................
...................hm........
.......................
..undrar...
...
 
 
dagar
utan ångest
dagar som idag!!!!
när en är glad!!!!!!! och kan
skriva med många
utropstecken
!!!!!
 
 
när
en är 
ensam hemma
en vecka med en pappa
man tycker mycket om som
vill prata om allt och som
förstår sig på
en
 
b-luesheep:

wrra1th:

"Dog" by Peter Coffin (2012) photo by me. This was HUGE in person, we were all shocked when we walked in and saw it staring at us.

我非常想妳
 
och 
att tänka
kanske fantisera
om något man
gillar

03:50

är inte full ikväll och jag äter inte mango i köket inatt                                                   för jag har inte druckit ikväll och inatt äter jag piggelin                                                                                                                dansade till polopojkar                                                                                                                            var inte glad ville hem direkt                                                                                                                  blev lagad av två vänner                                                                                                       allt är bra                                                           hoppas jag                                                                                                                                                                                                    vi glittrar ju nu

.

har fått två höstpromenadare att höstpromenera med YES! men fortsätt acceptera mitt erbjudande om ni är less nån gång så kanske jag inte kan göra er glada men ni får nån att va less tillsammans med! sånt är jag bra på.
 
 
jag kan tex. berätta om vad vi gjorde här 
 
 
det här är ju det bästa som finns med världens bästa människor alltså ni är BÄST

RÄDD för allt beRÄDD på allt

 
hej hallå SPÖKE jobbar du här eller
 
 
vad gjorde vi ens här 
 
 
stillar hungern
 
 
matchar i new york city nämenjuste så var det ju inte utan nått mindre
 
 
dansar nerför gatan!!!!! dansar tillbaks!!!! står still och dansar!!! dansar!!!!!
 
 
vad tänker ni?
 
 
hahAhA en set up!!! alltså en set up inte setup som text på film
 
 
stundens hetta. men ni måste springa!!!!!! 
 
 
kände mig mysig HALLÅ VILL NÅN GÅ HÖSTPROMENADER MED MIG I MÖRKRET HALLÅ
 
 
 här blev det tokigt oj! och roligt hahahha! men vi tog kort på oss själva inte er

lev livet som agnes

ok vill man va gla å bekymmerslös så ska man leva livet efter dessa regler. ps har hittat på dom själv. 
 
VAR ÄRLIG
 
ÄT MANGO
 
DRICK KAFFE
 
BRY DIG INTE
 
OM ALLT ANNAT SVIKER DIG- LITA PÅ POLO
 
TÄNK INT SÅ MYCKET
 
TRUST AGNES
 
eller
 
LITA BA PÅ MAGKÄNSLAN
 
glömde nästan............
 
lev i fred mot dom du gillar men det är ok att hata som du inte gillar tyck jag. sorry. man måste inte hata bara för det men............det är okej.

e n t y s t n a t t

E X P R IM I N E N T
 
E X P R I M I
 
EXPRREMENTERAR I TANKAR MELLAN
 
VAKEN OCH SÖMN
 
FÖR I MINA EGNA TANKAR ÄR JAG
 
SJÄLVSTÄNDIG IMPULSIV OCH OBRYDD.
 
BLIR LYCKLIG.
 
TILLS MORGONEN KOMMER MED VERKLIGHETEN
 
OCH MULET HUMÖR.

kräver polotröjor på mig på alla

 2 lame for u
 

torsdagslista

Vad har du haft på dig idag?
 
 
Hur mår du?
 
 
Vad önskar du just nu?
 
 
Vad ska du göra imorgon?

 
 
Vad grät du senast åt?
 
 
Vem var den senaste som ringde dig?
 
 
Vem skrev senast till dig på facebookchatten?
 

RSS 2.0