gud vad jag är bortkommen

 
 

dagens tankar

 
 
är du  fri,
är du fungerande,
 
 
som jag inte är
som jag inte är
 
 

"how can we love and pray
when at our lovers´s arms
we hear the damp bells of them
who once took bitter alms
but now float quietly away"
 
 
   vem skall sjunga mig till sömns,
                                                        min högsta önskan är att fungera,
                                                                                                                min nästa måltid är mig själv,  
                                                                                                                       
 
                                     
Shia LaBeouf_Sigur Ros_Fjögur píanó_03
 
visst är jag fjögur piano. visst är shia labeouf mig. 
 

ett misslyckande och en flykt

vill citera billie the vision
cohen
och mare kandre

i alla konversationer jag har!!! för när andra säger skriker skriver saker som betyder något på RIKTIGT och som beskriver mig och allt är det
 
 
 
 
 

slutet
 

jag såg dig läsa noter över en kopp kaffe
och själv ville jag krossa skallen med datorn jag bar med mig
undvek mitt hem. undvek de som ingenting vet för att jag orkar inte förklara att jag mår dåligt. vem jag är.
blir det någonsin bra

ok ett rop på hjälp ok

HALLÅ
LITE RESPONS TACK
JAG KAN INTE VA DEN ENDA
SOM AVSKYT MITT HEM
 
får nån jävla livsabstinens människoabstinens blir så ostimulerad och död
 
känner: 
mdkeaöofepååefäqä21ä39032+10poqdc''vlscäöcdldcö error

reflektion

jag tror på månader
 
och nu är jag less och arg på allt och februari gjorde inget bättre.
men mars. då ska jag byta. allt.  hoppas iallafall!! det hade vart najs
 
byta
byta hem
byta vardag
vad mer kan jag byta?
namn kanske
ja byta namn
 
kommer inte lyckas men jajajja

måndag gillar ja

 
tisdag är en pina

nähä

nån som också hette agnes pierre
 
 
förstår inte??? varför ser jag inte ut så längre
 
 
 
 
vill vara fem och fin igen.
 

mhm

jag har varit med falkenberg vi lyssnade på bamse på vinyl och hade det fint. nu ska jag visa bilder.
 
 
här fyllde olle år och vi firade och det var jättefint
 
då var jag och mika glada
 
jag tyckte om mitt rum när det såg ut såhär
 
jag tyckte om mig själv när jag såg ut såhär
 
lollan var en beauty
 
och jag å mika hade d najs
 
åhhhhhhhhh vänner älsklingar 
 
här hade jag inte tappat bort min vita polo än. den är borta nu:///
 
cg fyllde år. vänner älsklingar åh
 
oj jag glömde jag hade en familj
 
här var jag kär i amanda
 
bild tagen på livsironins och kaosets bröllopsdag 
 
bara en najs bild
 
hamrinsberget love u jag ska gömma mig hos dig i sommar
 
här var jag fan snygg. hade vita tänder!!!!!
 
<3<3<3<3<3<3<3
 
jag tycker: bra bild
 

http://open.spotify.com/track/5JhPUexvKO3fkdwVTd02FS

jag har många synpunkter om dig
februari

muntergök

 
hej här är jag, dom kallar mig muntergöken
 
 
jag önskar mig en djup mansröst i födelsedagspresent, och med den ska jag bara sjunga vem kan segla förutan vind. det är det vackraste jag vet tillsammans
 
i väntan så försöker jag lära mig spela den på munspel. måste också träna upp mig inför mitt munspelade i systrarna hiv.  men sanningen,
 
är att jag inte ens vet hur den ska hållas
 
 

vem var det här

 
 

sinnesstämning


jag skrev en godnattsaga som skulle få er att vrida er i sömnen

 

är inte arbetet det salt, som konserverar förtorkade själar?

 

stoicismen är en religion som bara har ett sakrament - självmordet!

 

 

fira mig inte februari den fjortonde för jag har inget hjärta

 

hur det kittlar i mina lår när han sjunger all men will be sailors then
until the sea shall free them
ja, december minns hur jag slutade prata
för att kunna börja skriva
vi minns varandra

 

en dröm säger honom: vill vara nära men dina väggar är så vassa

 

sov inte tillsammans med mig på nätterna, sov för mig

 

betala inte för maten du äter på resturangerna, betala för mig

 


så bra bilder falk vi lyckades

 
vi åkte till verket även fast vi inte gillar hardcore så jag å falkenberg satt i kassan och snusa och skrattade för allt var så ironiskt
 
 

jag kommer inte närvara vid domen

 
jag kommer ihåg sjukhuskorridorerna där läkarna tog ut sina
steg för att under arbetstid rädda mitt liv, sekundärt 

hur jag under sommarmånaderna klädde mig varmt i dina kläder
för jag visste hur jag ändå skulle frysa över hela min klena kropp
när jag klev ut från de ouppvärmda salarna och in i solen och friheten 
x46 dagar 

tänk, att du kanske aldrig kommer ut därifrån om dom
misslyckas att tejpa ihop bröstkorgen de sprätte upp med en
lånad kofot 

jag, som sprang bort verkligheten med smala ben på
fotbollsplaner vågade bara välkomna den sidan av mig jag inte
ville veta av ensam i vattnet. där mitt vatten mötte annat vatten
jag omgav med mig 

och du, som inte längre kunde öppna kylskåp och aldrig
någonsin mer skulle värma mina förfrusna kropp för att från
och med nu skulle dina händer aldrig vara varmare än 3°C 

jag minns hur det kändes att återvända till skolan och tvingas
slösa min energi på på att skratta åt era skämt och jag minns hur
konstigt det kändes att göra mig till för att ingen skulle undra.
och i slutet av skoldagen istället för att åka hem fortsätta uppför
svingen till dig. 

men jag orkade inte alla dagar 


även nu sitter det kvar i mig. för: varje cigarett röker jag för att
komma närmare döden för att om du ska dö så ska jag dö
tillsammans med dig: varje gång du ramlar i trappor och slår dig
över kroppen sparkar jag mina smalben mot brevlådor och biter
mig i armarna för det är så jävla orättvist att du ska vara ensam
om att ha ont: den dagen du hallucinerade slutade jag äta för jag
visste att hungern skulle driva mig mot ett liknande tillstånd
som ditt. 

så frågar jag mig: vad skulle det någonsin ge mig om jag
berättade? 
jag har ju ändå alltid klarat mig själv i livet 



krossa rutiner

tänk vad ironiskt när människor börjar räkna allt i lyckade fyllor, hur kan det bli så fel för så många i ett rum där alla är samlade men alkohol. hur kom vi hit där lyckade fyllor är utrotningshotade?
 
tänk att vara lika avgudad som en ko
 
 
jag är ensam och det är obekvämt när jag saknar så starkt
mamma och pappa kom hem
december återvänd hit
och allt det som tillhör
 
jag vet så mycket men inte vart jag ska börja. krossa rutinerna, kanske
jag har tjänat självförtroende och perspektiv genom att våga mer, men förlorat så mycket som jag låtit driva iväg
punkt
 
jag mår ändå bra
 
ps: lifted or the story is in the soil so keep your ear near the ground

blev provocerad av denna

 
ALLTSÅ 

ett, två, tre

mor, far, och den tredje okände
 
 
 
det är underligt, hur jag vrider mig själv i bitar under natten till följd av att allt som bekymrar mig verkar träda fram just när jag är som sårbarast. hur min hjärna spelar mig spratt med hallucinationer under denna mellandrömvärld, där jag inte vilar ut och inte får ro i själen. att stiga upp några timmar efter jag somnat, äta frukost och läsa vid köksbordet även fast det är flera timmar kvar till jag ska vakna. att inse hur svårt det är att förändra relationer eftersom att de blir så rutinkörda så snabbt. att av reflex säga att allt är bra och nej det är inget speciellt som besvärar mig  när jag får oroliga blickar kastade på mig och sen bli så förvirrad av hur mina reflexer styr över min vilja av att vilja berätta.
 
och så är det så jävla underligt att sedan äntligen somna till tanken av att min väckarklocka kommer väcka mig en timme senare.
 
Xenia Kriisin – Psalm
 
Xenia Kriisin – Psalm II
 
 

onsdag

vad vill ni ha av mig?
vad vill ni att jag ska skriva om?
vad ska tjenamorsan utvecklas till?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
iallfall
 
 
 
 
 
ni kommer ändå inte få det
 
 
 
 
för det är jag som bestämmer
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
...
 
 
 
jävla diktator
 
 
 
 
 
 

en kul bild

 
skoj

RSS 2.0