krossa rutiner

tänk vad ironiskt när människor börjar räkna allt i lyckade fyllor, hur kan det bli så fel för så många i ett rum där alla är samlade men alkohol. hur kom vi hit där lyckade fyllor är utrotningshotade?
 
tänk att vara lika avgudad som en ko
 
 
jag är ensam och det är obekvämt när jag saknar så starkt
mamma och pappa kom hem
december återvänd hit
och allt det som tillhör
 
jag vet så mycket men inte vart jag ska börja. krossa rutinerna, kanske
jag har tjänat självförtroende och perspektiv genom att våga mer, men förlorat så mycket som jag låtit driva iväg
punkt
 
jag mår ändå bra
 
ps: lifted or the story is in the soil so keep your ear near the ground

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0