jag bloggar oftast när jag inte mår bra men

den här veckan har fan varit go så jag måste ba skriva det. alltså jag har mått BRA varit glad hela(tror jag.....................kommer inte ihåg nått annat) veckan och livet känns värt att levaaaa allt e roligtt jag e glaaaå hhihihi skrattar skojas det är underskattat att va lycklig å glad man borde va det oftare alltså. 
 
har bara jävligt mycket skavsårsproblem. men annars så
 
:)

det är onsdag,

det är onsdag, jag får elstötar i öronen och det blåser storm från väst. 
 
mer vill jag inte skriva

jag vill gå i ide

om jag somnar nu, får jag fortsätta sova tills världen lugnar sig lite(eeeh ångrar mig: mycket)?
väck mig i tid till sommaren tack.

planerat oplanerat

 
upptäcker att jag älskar keaton henson så mycket mer än vad jag trodde. nån dag, så. mm. bara jag har råd att ta mig dit så är jag där. hemvägen spelar ingen roll men jag måste få höra honom på nära håll för det närmaste jag kan komma nu är hemma hos mig när det är mörkt ute mörkt inne men jag tänder några ljus för att kunna måla och så målar jag och lyssnar igenom allt och sen läser jag allt han sjuger högt även fast det bara är jag som hör och så sitter jag där i timmar tills jag får för ont i svanskotan och är så hungrig att jag inte orkar sitta upp längre. det är väl tillräckligt? för att älska?
 
jag borde sluta
 
jag vet inte. men. det känns som att jag har ha en tanke bakom allt jag gör. jag kom på det när jag gick och köpte glass och tänkte det är bäst att jag äter glass nu för jag känner mig lite sjuk. det är småskräp egentligen, men fick mig börja tänka. VARFÖR kan jag inte göra nått bara för att göra något? det existerar inte. aldrig någonsin att jag bestämmer mig för att promenera bara för att promenera. jag har alltid något i bakhuvudet, en baktanke som jag döljer för alla, inklusive mig själv. vad dumt att jag måste tänka efter för att själv inse meningen i mina handlingar. om jag går åt det här hållet kanske jag träffar den jag vill träffa. om jag cyklar en omväg  påväg dit kanske det här som jag vill ska hända händer. om jag sätter mig ensam här kanske den jag så länge velat prata med sätta sig bredvid så vi äntligen kan samtala. om jag går genom hela jävla världen kanske någon av alla jag någonsin har tänkt en tanke om förfan komma ja då kommer nått hända. jag har alltid sett mig själv som spontan och varit stolt över det, men hur länge måste jag intala mig själv innan jag fattar att jag är en jävligt planerad människa med ett jävligt planerat sinne.
jag tänker kanske kanske kanske kanske kanske kanske kanske kanske kanske kanske kanske kanske kanske oändligt många gånger.
 
oändligt många gånger för mycket.
 
jag kommer bara börja igen
 
hahah men fan jag vill väl egentligen bara ha en hund.
 

skriver ju aldrig vad jag göör så nu gör jag det

 
jag har inga föräldrar hemma och ingen dator i några dar och det är bra ibland pga lugnande jag gör som jag vill äter när jag vill läser böcker osv men fan jag längtar så mycket efter nån bra film eller twin pikz men jag har ingen dator så 
 
jag ser harry potter dubbat på svenska på tv det är fan sämst.
 
 
 
men jag dricker gott kaffe iallafall
 
och jag var på pingstkyrkan secondhand idag me emy mika det var bra
 
 
plus jag lyssnar på common people och dansar i vardagsrummet för det är en bra låt. tänker mycket på vit päls och calle. vilka genier. 
 
jag tänker skaffa en brevvän i skåne så jag har nån stans att åka ibland. och nån att lära känna! kul.
 
 
jag vill läsa en BRA bok eller korta texter poesi dikter nån som skriver på ett annorlunda sätt. snälla tipsa mig.
 
 

läskig eh spooky

hej det är typ helg nu och jag har en plan
 
vandra runt i min lägenhet och:
skriva lite
rita lite
fixa med mina kameror förstöka stoppa in film i dom make em work
hitta felet med pappas vinylspelare
lyssna på the smiths 
läsa bökkkkkker
 
läskig eh spooky
 
nu börjar jag

kan man bli ledsen av kaffe på samma sätt som man blir ledsen av alkohol för

:'(

eh läs tomma rader annars underkänd f ig mvh skolverket

vad gör man,  liksom.
 
när
 
...........................................................................................................................................................................................................................
.....................
..................................................
 

sammanfattar

jag funderar mycket. kanske skriver ner för att inte glömma.
en ny stad skapar ett nytt jag och det är dags jag ska bli omtänksam igen.
jag ska göra en olycklig lycklig för det gör ont i mig när han har ont. han är ju den bäste jag vet.
trivs ensam. trivs med andra. 
 om det inte blir så blir det inte. det känns okej.
 
 

RSS 2.0