skriver ju aldrig vad jag göör så nu gör jag det

 
jag har inga föräldrar hemma och ingen dator i några dar och det är bra ibland pga lugnande jag gör som jag vill äter när jag vill läser böcker osv men fan jag längtar så mycket efter nån bra film eller twin pikz men jag har ingen dator så 
 
jag ser harry potter dubbat på svenska på tv det är fan sämst.
 
 
 
men jag dricker gott kaffe iallafall
 
och jag var på pingstkyrkan secondhand idag me emy mika det var bra
 
 
plus jag lyssnar på common people och dansar i vardagsrummet för det är en bra låt. tänker mycket på vit päls och calle. vilka genier. 
 
jag tänker skaffa en brevvän i skåne så jag har nån stans att åka ibland. och nån att lära känna! kul.
 
 
jag vill läsa en BRA bok eller korta texter poesi dikter nån som skriver på ett annorlunda sätt. snälla tipsa mig.
 
 

Kommentarer
Postat av: ludvig

jonas karlsson skriver superbra noveller, har läst alla hans novelsamlingar och dom rockar. john ajvide lindqvist är världens bästa författare och han har skrivit två novellsamlingar (pappersväggar, låt dom gamla drömmarna dö) och dom är megaGOOD.

den bästa poesin jag vet är mauritz tistelös "den okända triologin". tre superhäftiga böcker som dock är FETT svåra att få tag på, men om du gört så kanske det är värt att läsa! i love them iallafall. hihi

Svar: tack bra jag visste du skulle tipsa om nått bra ludvig
tjenamorsan.webblogg.se

2013-11-16 @ 18:39:49
Postat av: Linnea

Läs boken Kollisionskurs. Mycket bra, nakna, enkla och ärliga dikter. Dikterna är skrivna av David Engelin, som även bloggar på http://engelin.wordpress.com/ .

Svar: tack! vad skönt! den ska jag absolut läsa
tjenamorsan.webblogg.se

2013-11-17 @ 15:38:46
URL: http://owc.blogg.se
Postat av: Okänd

LÄS BOKTJUVEN!

2013-11-18 @ 07:12:08
Postat av: emmy

jag läste allt av gunnar ardelius. speciellt "jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket" jag tyckte den var hur bra ssom helst och han skriver på ett speciellt fint sätt sådär och jag önskar att jag hette betty efter den boken

ett fint citat: http://tinyurl.com/ntchet8

2013-11-18 @ 18:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0