Bikt

Så dröjer det flera år tills man slutligen inser värdelösheten i sig själv.
    Dumma barn, sluta upp med vad du än gör. 
Det är inte lönt det, Du förblir ändå den du alltid varit.
    Och nog är det väl gud förbannat. 
 
 
Så jag strippar på is och asfalt. Till begravningsommaren anländer, sedan ser vi i vilken riktning det ter sig efter det. 
 
 
Oavsett vart jag råkar befinna mig finns det alltid vara enstaka ordföljder som mässas inuti huvudet.

"Alla klasser är kärleken underdåniga"
"Du våldtar den grönskande våren!"

Resten är inget som ska skrivas här. 
 

https://open.spotify.com/track/6CQzS8Mc3PGNVNFciAf00O

 Vykort Från Medelhavet och Mjölefjärden

Sitges
 
 Barcelona
 
Montjuic
 
 
Ändå. Det tåls att påstå att gymnasiet var en bra bubbla. Det spelar ingen roll hur mycket man svinat sig, man ångrar alltid man inte gjorde mer. 
 
Det finns inte mycket att skriva när man inte är kär eller behöver oroa sig. Det har stannat upp i huvudet men flyter på desto bättre i munnen. 
 

"Varför är det ingen som längre bara säger som det är? Varför undviker man det man vill säga?

Så svarar jag en sak men menar något annat, det TALR VÄL GANKS AMKT OM ALLT

 

Nån annan förklarar allt bättre. Flora och Fauna lägger den i Stängninsdax. 
 
"En i baren lyssnar snällt på dina ord
Du tror visst att du är först på denna jord med å bära på din födda sorg, vilken sensation
Låt mig tydliggör, jag vill int hör, ännu en person" 
 
 

RSS 2.0