han är min babe

Oskar Linnros
 
han är starfuck han är ultimat och har stått några meter ifrån mig så vi är ju så gott som bffs redan vavavava 
hahahaha
han är wow

är bara så himla stolt över mig själv

 
jag ba vWOW JAG GÖR SOPPA TILL MIDDAG men jag aldrig gjort soppa någonsin så jag improviserade och den blev mästerlig alltså ni fattar ej så himlahimla lyckat med konstistens och smak och färg
 
hahhahaha ofta blev så skrattig och glad att jag lyckades hahahahih
:))
 

ska vi dö nu

för jag har glömt bort allt som behövs för att göra klart mina skolarbeten och dom är väldigt många 
 
 
spya
 
vill-så-gärna-till-hamrinsberget

östermalm

 
welcome to our hood
 

det är väldigt perfekt för vi har nära till många bra platser som ÖVERALLT inklusive stan, älven, hamrinsberget, ica berghem, sjukhuset, väst på stan, sofiehem, och tågstationen + vi har svingen hah den ni
 
 
sen så är amanda och jag grannar och det är typ det bästa som finns. kan alltid övertyga henne att följa med ut på äventyr när jag är uttråkad och har långtråkigt och eftersom att jag är som jag är så blir det ganska ofta
 
 
det är chill här det är fint här

känner för lite adventures ikväll

VARDAGSRUMMET här är jag inte just nu
SÄNGEN här är jag ju inte heller
CAJSAS KÖK shit det hade varit bäst pga hunger men nä 
ENGELSKAN absolut inte hehehehheheheuushc
 
nej för jag sitter i filmsalen gör nationellaA 
no pics.
 

lookin better shining brighter than you dooooooOOoo

idag kom cajsa på det är inte mycket tid kvar!!! hahha cajsa vi kommer få blommor om två år studenten blir fin
det ser ut som att vi är nygifta ops

vilken dag är det ens

tog the bike till mitt andra hem hahah alltså ser det typ så. fick iaf rabarberpaj det var snällt.
sen chilla vi bara
++++++++det var fortfarande varmt

alla måste veta

alltså den här dagen, livet, allt är ba kärlek-overload och idag har jag varit överallt!!! längst älven västochöst träffar baraben & går på vernissage &teater & DET ÄR SÅ GRÖNT & spenderar some quality time med mig själv åt glass å ba vandrade vet inte var jag var men det var så himlahimla fint och så träffar jag vänner och solen och båda är vi glada och idag får myrorna krypa på mig för jag är kär i allt

hej från ovanför taken

spräckte mina strumpobyxor igen men vad gör det
jag är glad iallafall för jag slog highscore i snake
 
VÄRT SOM FAN

är less på att vara sjutton

men lol juste jag är inte ens det:pp
känner mig på riktigt som vuxen och behöver inte bry mig och bara göra saker jag själv tycker är nödvändiga typ städa köket handla en massa mat låta högt bjuda på frukost bjuda på middag bjuda på mig;))
 
heh. nä

fattaru

 jag får så himla många idéer nu när det är varmt de e BÄST 

cuz she a fashion killa and im a trendy nigga

hallå hur mår du?
 
jag lagar kanske världens bästa måltid till mig själv en blandning av ceasarsallad och halloumisallad å ba shit det är typ knark för det är så GOTT..........................................

hoppas hör av dig, ha det bra, mvh osv.
 

det är bara jag hela tiden

SÅ HÄR ÄR ANDRA ÄN JAG

knark

 

occupied pleasure

 
det är onsdag,jag har slösat bort mina sista pengar på ett antal koppar kaffe på bildmuséet, 
och jag tycker de här bilderna är så himla bra, speciellt självporträtten. får inte nog.
 
Self Portaits from Insinde Palestine http://www.tamarabdulhadi.com/

RSS 2.0