sånt som sänker självkänslan (gör inte det här)

 
det här var augusti när vi hade kräftskiva och VART är mina kläder?????  är i princip naken men då var jag vältränad så jag brydde mig väl inte. vill get back in the game igen
 
 
hur fan lyckades jag sabba mig så mycket. mitt hår var guld mitt ansikte fungerade??? nu är allt så jävla slitet 
 
herre jävla hur blev det såhär
jag har väl inte gjort något så farligt
eller dumt
:(
var det för att jag började tro på övernaturliga saker
eller för att jag åke på charter
ska aldrig göra det mer isåfall
lovar
 
 

vill endast se ut såhär


uppladdning

 
 
 
 
blås!!!!
 
 
tänk er två jättar 
tänk er en bergskedja med dalgång i miniatyr
 
 
leo........................ love me
 
 
njuter af lifet å soln
 
 
 men den ville inte lysa på oss i lördags på trappan
 
 
 
blev så jefla vit
 
jag drack termoskaffe på hamrinsberget. identifierade mig med stenarna.
 

här är roliga bilder från när jag hittade en stjärna

tjena med stjärnan
 
spana med stjärnan
 
mos med stjärnan
 
oj tappa stjärnan
 
lysa tillsammans med stjärnan
 
 

en hymn till gudars eller hjältars ära

!            !         !            !           !            !            !            !            !          !            !            !
 
jag vill inte cykla, jag vill springa / gör allt bra, jag kan göra motsatsen
 
 
jag vet bara hur solen ser ut från min egen stad
men hur sträcker man sina vyer om man inte vill lämna sig själv
 
HUR LÅNG ÄR EGENTLIGEN HORISONTEN
 
VAD BESTÅR VINDEN AV
 
TILLÅT MIG BLI EN TRÄSTICKA UNDER DIN HÄL
ALLTID
DÄR
ALLTID
JOBBIG
 
 
jag har sparat allt 
 
!              !             !            !                !              !             !                !               !              !             
 
 
 

tisdagar är alltid ingenting

 
 
 
jag försöker inte försköna, jag försöker förverkliga
liksom
verklighetsbasera
 
men allt jag säger är alltid tvärtom
mina handlingar omvända
 
och idag hostade näsan upp min skam! men den sitter fortarande kvar i bröstet
 
är det ARTONDE MARS är gudarna dumma i huvudet?????? det är ju januari!!!!! eller något sånt!!! det kan fanimej inte gått snart fyra månader sen årsskiftet
 
 
 

söndag den sextonde

 
idag:
 
 
jag har hört om en stad ovan molnen
 
älven
 
och
 
inre censur
 

tack

 

be

 
 
jag är djävulen. jag bor i himmelen.  jag har bakat ut min hjärna. skåda! avguda! dyrka!
 
 
 
 
 
 
 

test

 
 
här byggde vi en filmscen hos ludvig. jag provtänker moonrise kingdom. igår åkte vi till min stuga. det var fridfullt. ångestdämpande. bra. 
 
jag är inte den som skriver ner händelser i detalj, visst hade det varit bekvämt att inte vara rädd för att glömma!! men jag drabbas mest av skammen när jag detaljerar händelser med människor.
 
initiativ initiativ intitiativ initiativ initiativens återfödelse
att vara fastkedjad vid samsara
inte kan döden frigöra, inte kan födelsen frigöra,
tänk:
att aldrig 
sluta
torktumlas
 
 
jag kan inte förstå, att jag aldrig hamnat i fängelse!
 
 
jag som tycker det spontana är värt mer än det planerade, är inte det illegalt?? som att inte vattna sina blommor??? som att välja musli framför cocopops?????????? som att 
 
ksssshhhhh ksschhhhhhhhhhhhh
 
 
 
tiden är inte mer nödvändig än ett smycke

vilken grej!!!

 
 
det där med sommaren!!
 

tänker:

 
(om ni önskar bättre uppdatering)   uppdatera mig själv
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
för imorgon kommer jag vara för upptagen med att besöka platser, analysera blickar och tvärvägen – vintern, läsa ut mina böcker och skapa ordning
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                         
       
 
 
 
 
 
 
 
 
 
jag är rätt så säker på att man tror jag är klokare
omtänksammare
bättre på att stödja och
 mer smidig när det gäller val och kontaktsökande
än vad jag egentligen är
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
men för mig är det okej
det är för andra, 
som just det, 
kan smärta
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

"och hur vissa kan förstöra bara genom att närvara"

det var en dag
 
 
 
 
 
 
kanske är allt inte en lögn 
 
det känns ganska lättande att tänka på livet som en ljus färg
så jag tror jag ska försöka se på världen så som att alla ramar och mallar för hur mitt liv ska vara inte är något dåligt utan tvärtom: en katalysator som hjälper en att leva ett fungerande liv där inte bristen på energi ska behöva slösas och att tänka så känns helt okej. 
 
 
lite ljusare
 
 
(lite dummare)
 
 
men absolut svävande
 
 
det kan väl omöjligt vara fel sak att göra?
 
 
 
 
 
 
 
exempel:
 
denna vecka ska jag bära strumpbyxor som mamma har köpt åt mig pga orolighetet i sinnet(1) och jag blåser mina ögonfransar fria istället för att utnyttja dom för önskningar(2)
 
1) strumpbyxor mamma har köpt åt mig pga vänlighet*
2) jag tappar mina ögonfransar och hittar inte igen dom. annars skulle de utnyttjas till fullo*
 
 
 
 
det var en afton
 
 
 
 
jag skrev såhär en gång med flygplansluft i huvudet
 
 
"jag var borta i en vecka och det kändes som en månad
jag var borta i en vecka men när jag kom hem så tror jag knappt jag ens åkt bort
alltså KÄNSLAN jag hade när jag var där var så jävla stark och allt jag kunde tänka var bara de där viktiga tankarna
men nu känns allt som en dröm
kände jag verkligen så
tänkte jag verkligen så
 
det kan ju inte bara ändras för att jag återvänder hem eller oötigiWQU182390pmoöjdnimfl.--.:_>_>:lmfwepo0
 
hur ska jag förklara
 
.påo08u308jiqoclfdcx "
 
 
 
 
 
nu indelar jag mina anteckningar i telefonen dagsvis. de blir längre och mättar mer.
 
 
 
 
 
 
 

saknar mina lovers

saknar
 
saknar mina lovers 
 
lovers
 

Utan snus i två dagar försmäktar vi på denna ö

Utan snus i två dagar försmäktar vi på denna ö

Visslar du Beethoven tillsammans med mig i gränderna 
För alltid 
Om jag ber dig 

Ty tysta tårar strömmar alltid ner för våra kinder 
Och anledningen till varför fjärilarna undviker regnet har jag strukit fast 
I din skjorta 

Far, du talar om självbedrägeri 
Om jag bara kunde tala skulle jag låta dig veta 
Att det är jag som är den riktiga skurken 

Om hela mänskligheten gråter i havet 
Vilka städer kan vi då översvämma 

Du säger att du bara är min citronglass 
Antingen ett eller trettio år till 
Rynka inte till pannan sådär 
För att du ser mig fälla tårar på bussen 


andra mars vemod

 
 

jag såg dom


sitta lutade över en kopp kaffe och läsa notblad på caféer och vid stängningstid lämna koppen utan en blick över axeln,

 

slingra in sig i varandra i mitt ögas periferi medan jag kämpade med ackord och klockslag, tre meter bort

 

lämna sin kylskåpspoesi på andras kylskåp för att visa att vemod 260° minsann är något att vara stolt över att man skapat,

 

jag såg dom tala sanning, hörde deras ärlighet och smakade deras känslor. jag såg relationer förbättras och försämras, pussel läggas och ramar fyllas. allt det som gör människor mänskliga, men som jag endast klarat av att studera genom ett dimmat fönster,

 

 ta bussen till kusten för att skrika  tillsammans existera tillsammans med varandra när alla andra övergivit dem. på så sätt, också finna en ny, familjär trygghet och närhet som aldrig förr existerat,

 

jag såg dom i ögonen, alla ögonpar samtidigt, men själv blev jag utan blickar. så dagen efter skrev jag en hälsning som skulle vrida dig baklänges. det vet du förstås inte: för vi pratar ju inte om sådant, älskade.

 

 
 

http://open.spotify.com/track/2ewIdjS9awuCVrtWAxNEcs

godnatt jag hoppas det blir bra
i drömmen där du kommer att 

försökte få in hela kroppen i bilden

 
en bild då jag har båda fötterna innanför bilden
 
 
en bild då jag har båda armarna innanför bilden
 
en bild då hela jag är innanför bilden
 
jag lyckades!!!!!!!!!!!!!!
 
 
 
 
och en bild då jag misslyckades
 
 
 

första mars

 
 
 
och så blir det såhär och vi hamnar där vi hamnar under både dagar och nätter. flyr hemifrån flyr därifrån och blir trygga tillsammans.  
 
för tjugofem kronor får jag fem koppar kaffe, omge mig med fyra vänner, existera, låna sigur ros och detta under flera timmar.
 
känner att 
visst har det blivit såhär och vi alla är medvetna om situationen
men vad onödigt att fortsätta öka avståndet mellan klyftorna
snälla, skaffa perspektiv på saken
 
 
mvh,
kaffe
 

RSS 2.0