en hymn till gudars eller hjältars ära

!            !         !            !           !            !            !            !            !          !            !            !
 
jag vill inte cykla, jag vill springa / gör allt bra, jag kan göra motsatsen
 
 
jag vet bara hur solen ser ut från min egen stad
men hur sträcker man sina vyer om man inte vill lämna sig själv
 
HUR LÅNG ÄR EGENTLIGEN HORISONTEN
 
VAD BESTÅR VINDEN AV
 
TILLÅT MIG BLI EN TRÄSTICKA UNDER DIN HÄL
ALLTID
DÄR
ALLTID
JOBBIG
 
 
jag har sparat allt 
 
!              !             !            !                !              !             !                !               !              !             
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0