hit då


saker vi ska prata om

hur du har haft det!!!!!!!!
boyz
att min tand gick sönder inatt
:)
och min mardröm den var rå och jävligare än någon annan dröm jag någonsin drömt
sommardrömmar
allt jag saknar mkt och behöver mktmktmkt
livet som agnes
:(
HUR mAn uPpSKATTAR livet???
kanske lite himmel
juste
att jag är egoistisk
så vi ska prata om dig med

hon gör frukost jag gör middag

varför gråter jag alltid!! när jag är arg??????  då kan jag inte prata inte säga ifrån och då förlorar jag automatiskt. ofta jag är så sensetive känns litte lame just nu bråkade asmktt under middagen grät & kan inte stanna kvar här:(((( 
 
welcome to the house of food här frodas amerikaner och om du har tur träffar du kanske en hussein? det gjorde jag. LuckYuy girl.
 
nämen den här bilden är asNICE det var det jag ville säga. symboliserar oss asBRA

när jag blundar ser jag ogräs

 
är så ledsen. och less och trött. men vem är inte det
 
när jag lämnade in min cykel på cykelaffären sa han "nu dör vi" och att allt verkade vara så och jag kände ba ja varför inte varför inte varför inte
 
 
ALLTSåsåsåsÅSÅAÅAÅå skitunge
 
://////

them bitchez wanna fuck with me

lollan och mika ringde under asap det var fett men det brusade bara mest. men ändå har asap party i rummet ikväll ska aldri sluta

ska på slagsmål

jag längtar tills det blir oväder då ska jag lyssna på bright eyes och se bröderna lejonhjärta det var så längeseeeeeeen kommer bli sentimentalt
 
ska också kolla kossor
 
men inte ta kort för min dator är trasig min mobil är trasig min kameraladdare är trasig 
 
men tja nedräkningen till ett bättre liv har börjat 
 
typ 40 dagar kvar

felicia under taket

 
 
wow måndag det började åska!!!! jag är kär i åska. oska. åska. haha åfta å åch inte o. vem jag är ens som bara lägger upp bilder på mig själv är inte ens så fin i verkligheten, bedrövligt men sanning och jag ska vara ärlig i sommar och ärlighetens dagar börjar redan i veckan 

jag gick på utflykt bland agnes bilder

Här är agnes ^ visst var hon söt?? *photoshot with madre* 
det här är ju bara en sjukt cool bild JAG VILL OCKSÅ TILL AFRIKA 
*photoshoot nr2* 
agnes har världens finaste växthus här spelar hon gitarr och jag brukar äta #standard
 
 
här ser ni mitt rum och agnes ben 
agnes har ett väldigt fint rum,exakt som tumblr!! 
det här är agnes hon 'är fett snygg ^ like4like? 
 
här är vi i usa, just chillin killin. tyvärr är det här typ den finaste bilden på oss??? 

usche får alltid panik när tiden går för fort och alla försvinner

ALLTID SOM I EN FILM ALDRIG SOM I EN FILM

och allla bara skriker

dansade i skogen med djuren och myggorna tills stenen kom och regnet kom och vi cyklad ehemm tillsammans allihop
 
kastade också sten på ett fönster!!! men ingen svarade 

RSS 2.0