det klirrade tillomed i påsarna

handlar fredagssaft till hela klassen fan alltså jag är bra ibland 
 
jag vill att en glad främling ska säga något snällt till mig som när vi var på universal och jag låtsades va spiderman sen kom (just en sån där främling!!!!) å kallade mig spidergirl SPONTANT OCH BRA it made me fall in love♥usa förevigt puss jag saknar dej babe
 

om man måste välja

aldrig mer skratta eller aldrig mer gråta?

nu sitter jag och gråter

men jag är lycklig och nostalgisk och minns och lyssnar på conor oberst live i stockholm fast inte live för jag är några dagar försen men fan jag känner så mycket helt sinnesjukt

blåa lysstavar är finaST

imorse när jag vaknade var jag glad i hjärtat(FÖR ATT JAG HADE LYSSNAT PÅ HJÄRTAT KVÄLLEN INNAN???) nä jag vet inte men jag va go&gla&ja
 
wow ibland är jag bra på att tillexempel rita. fan va fin!!!!!

åt en mango och tänkte

att jag kanske har fel. tänk på den va

idag har varit en lyckad kamera dag

fick jessica i en cirkel
LUDVIG?AGNES?AGNES?LUDVIG?
lutande agnes i b3018 dock ej så lutande för en classis puttar
fade into lightness mika är ljuset=om du ser mika ser du ljuset JONATAN JAG SER LJUSET hon är en stor roll i bröderna lejonhjärta wow.
 
vissa dagar är man glad rakt igenom OCH DET ÄR IDAG!!!!!!!!

fantasi

pier 66 räkna til fem år där är vi
 

ni vet när folk skriver

"här är en snygg bild på mej"
och när dom skriver "här är en ful bild på mig"
 
och dom ser lika satsiga/dana/fula/fina/lugna ut så alla börjar hata och prata.
jag bryr mig faktiskt inte riktigt

tack

oj JAG VET INTE VAD JAG VILL ska jag måla ögonbrynen elr inte hur gör jag med maten är jag glad eller lessen är jag normal eller helt cPpPpPp  vad ska jag göra med livet vad gör jag egentligen???
 
skoja 
 
vet precis vad jag vill. hahhaaaahah men varför blir det inte bättre då

minns fortfarande den där frukosten..

måste vara den bästa jag varit med om. ALLT VAR PERFEKT hur är sånt möjligt?

ni vet den där sommarkänslan??

när det är ljust ute och man har varit med nån sen cyklar man hem tillsammans och det är ljust och man är ba GLAD genuint som man aldrig är annars?? jag mår så just nu det bara kom helt plötsligt när jag lyssnade på sommarmusik från sjuan. SJUAN liksom!! jag är så fascinerad av mig själv!!!!!!!!!!!!
 
det är inte ens ett halvt år kvar nu så nu kan vi va glada och positiva och längta.

alltså wow snälla

vill så gärna ha ceasarsallad nu snällasnällasnällansällla

ibland är man i skolan

då ligger man på bänken
och smygfotar klassisar 
 
 

om du vill att jag ska gilla dig (jag gillar dig ändå)

-hitta en guldspegel åt mig
-bju på glass då är vi vänner dirr(-r)(ekt)
-hitta en parkbänk när det är grönt och kvällnar utomhus
-om du råkar vara intelligent måste du utnyttja det och uppfinna något som ger mig bakgrundsmusik till mitt liv tillexempel när vi sitter på parkbänken kommer passande musik höras och alla ba JAjjlivet är inte så dåligt faktiskt.
 
and plzz ge mig 1kram
vi spöar lätt bobby´s crew om dom börjar retas

på söndagar

vaknar jag i mitt rum
petar på min drömprins som räddat mig för jag är törnrosa
går på prommis
har det roligt med vänner
går hem igen
sen äter jag och prince charming granatäpple
och ligger i gräset och tittar på blommor dom är fina
bra söndag
 

yo

where´s you dirty mind WHEN YOU NEED IT you left that in your 8th grade suit maybe some girls would think its cute if you put it on show´em what you´re made of yeeeeaah. KAN INTE SLUTA TÄNKA på låten det går på repeat men det gör inget jag gillaren :) 
 
blev sugen på pizza är dock alltid sugen på pizza är ni också det amigos??

vilken dröm

you may think its ugly men det cyeker(tycker) inte jag

ge mig en svart permanent penna FETskaren va

är det fredstecknet jag gjorde ofta det bara kom hata mig inte
 
ps upptäckte att mina finstrumpor jag fick i julafton redan har hål i sig MAMMA SA ATT DOM SKULLE VA VARMA OCH ALDRIG GÅ SÖNDER för ylle är varmt och bra men det visade sig ju vara sämst.
men dom är fina ändå. 
 
fred.
 

snygg/cool/snäll

det är selli de

vaknade nu men

jag somnade precis :)

bjöd på frulle

med mysmäniskor älskar spontana grejer(jag hatar saker också ingen dubbelmoral alltså) finisar.
 
levi spelade gitarr det var fint
amanda dansade det var fint
jag visade mina slingergubbar jag ritat det var fint.

but i dont give a fuck no i feel great

tänk att det kan kännas så bra att ha tråkigt en hel dag och inte göra ett skit förutom att bara vara och tänka. och påtal om tänka så säger man att hata är ett starkt ord MENdå måste älska va lika starkt men man säger älska mycket. betyder det att det är ok att älska men inte hata jag fattar inte
 
ufon spring inte dö

idag har jag ätit jag sex nektariner

men det är ju gott och perfekt varför skulle jag inte 

omg coola

varför idag har varit en bra dag:
 
1lussebullar till frukost
2tränade=åkte skrana nerför men gick uppför backen och det mördade mina ben sånt räknar jag som träning
3spelade sims, lyckliga simmar=lycklig jag
4.åt potatis i dom två godaste formerna KLYFTPOTATIS I UGNEN och CHIPS äntligen chips vad jag längtat.
5. såg en fransk film dom är alltid bra
6. lyssnade på min enda lyckade spotifylista gör det fortfarande och kommer aldrig sluta

tänkte visa mina sommarbilder

men jag orkar bara ta andras bilder jag råkar ha på datorn:))))
luffade
cyklade på världens sämsta cykel
mös i runas rum för att jag var lite lat heh
vart lite dålig på bild:S:s.s:S på riktigt titta igenom om ni har bilder på mig från sommaren för jag var inte fin. skicka sen bevis kan va kul att kolla tack på förhand. KRAM..å puss?????? kanske om dom är tillräckligt fina/fula.
lite äventyr blev det faktiskt- tacksam- sånt är spännande- hittade pengalappar över hela marken-jä.
 
blev inte så många bildisar flåt

ånejånejånejånejånej

ska träna på iksu nu= jag har en stark känsla av att jag inte kommer hitta nån stans och bli så förvirrad så jag går hem igen. men om jag har tur hittar jag till gymmet och där kanske jag somnar för jag lyssnar på lugn musik ÅHÅÅHhh va skönt att sova inatt sov jag cirka 5timmar lite mer för jag kunde inte sova för jag var rädd:S.s.s:S.s 
 
nu kör vi
är man catwoman så är man

slukade en mango på tretti sekunder

det var det godaste jag nånsin ätit

RSS 2.0