'

Jag känner att det är jävligt dags för en walk down the memory lane. Vi Minns Förra Hösten:
 
Då jag ville börja hänga på bc för att man skulle göra det för att bli Någon på Midgård. Och alla bar randiga kläder jag också.
 
 
Och jag klippte av mitt navellånga hår efter första dagen i tvåan pga så MYCKET PANIK OCH KRIS. Å jag var ju spexig då.
 
 
Det var då jag träffade Ferm, 
 
 
och mina småbarn gjorde allt jag bad dom ne skoja jag kysste säkert era fossingar till sömns
 

Varför åt jag frukost på MacDonalds typ tre gånger under nån ynka månad kan någon förklara? Jag var spexig då.
 
 
Och Alltid Fräsch. Saknar det inte. Jag är äcklig och Jag smittar ned er Ni har hört mig förut så Vissla med mig
 
 
Spexig igen
 
 
Fortfarande är det bästa när folk besöker spontant
 
 
Fräsch som sagt men nu: inga mer sådana här bilder.
 
 
Disgusting
 
 
Vi skulle på IKSU men såg detta och bestämde oss för att åka till rådhustorget men....
 
 
Först en selfie
 
 
Samtalsämnet på morgonarna till skolan cirka hela hösten pga vi var så upprörda
 
 
Då jag kunde lägga eyeliner och förövrigt sminka mig. Jag har glömt hur man gör.
 
 
Då jag kunde trolla. Jag var aggressiv och mitt offer var äpplet mitt vapen en spark. Stackarn dog direkt.

'Vad var det jag sa'


'Bröllopsfoto'

 
citat kat.p 'en kul bild'
 
förstår ni vad stenviken gör med ett julibarn som mig? ett äktenskap och smekmånader mellan sommaren och mig. 
 
sen: skiljsmässa påtvingad av advokat Hösten
 
min bokdebut 'sommarpermission fr det psykiska fängslandet' säljes i elva exemplar. min kärlek på köpet.
 
 

ththth**

'just give me november
 
the warmth of a whisper
in the freezing darkness of my room'
 
 
fattar ni. dystra november tjugotretton. finns nedskriven, låtform, av CONOR. 
 
 
 
'tomorrow when i wake up im finding my brother
and im making he take me
back down to the water'
 
fattar ni. nutid. i låtform. av CONOR
 
 
DO YOU GET IT/ THE END OF THE CENTER OF THE WORLD/ ?????/ !!!!!!!!!!!!/ DET FRYSER MIG
 
 
 

Måndagsgöra. Stenviken. Pappa.

 
That iS what i am: supercute
 
 
ja: Hösten
Jag trodde ju att jag skulle spendera mina höstkvällar med att äta mackor och skratta med alla jag var kär i under sommaren 2014 men jag insåg att...........man inte gör sånt......men varför.......tror jag alltid man GÖR sånt? i wanna keep the magic going men alla andra vill bara dricka sexkronorskaffe utan kroppskontakt
 
ja: Kaffan
har insett vad jag hatar med kaffan och det är ju trevligt m det sociala hej-tja-vgd men jag vill alltid nk under ytan plus att det som får mig att fly kaffan är LACK OF KROPPSKONTAKT. Jag söker mig till människor för jag är en mätare som måste fyllaS med kroppskontakt ich jag tror kaffan ska fylla denna mätare men ingen tar i varandra och då blir jag......rädd. Hur vet jag vem du är om jag aldrig känner dig....kroppsligt. Förstår du
 
ja: ja:ja:ja:ja:ja:ja:ja:ja:ja:ja:ja:ja:ja:
bjud mig på blåbär::: tudelad: mördarmaskin och älskande fågeldjur:::::

Co-host med Mig

jag skalade pistachnötter här på skolavslutningen. de finns fortfarande kvar.
 
 
ja jag kan framföra en Uppdatering Från Havet
där simmar sälarna i vikarna 
frånlandsvinden ligger konstant på
havsnivån än högre nu än tidigare i sommar
men lika lugnt som på sommarnätterna
mina lår är kalla
stockholmarna gav sig av och lämnade kvar hösten ensam till mig
jonte? jag vet inte vart han tog vägen
 
här: En Cheesecake Som Gråter Röda Tårar
 
 

Godmorgon

 
Göteborg vill tydligen ha mig

1

 
 

Vykort Fr Augustiregn

Det hände något idag. Det kallas  att må illa av att höra en röst Och allt ont den vill. Det kallas att höra hur ont han vill mina vänner och de jag älskar. Det heter att jag vill tugga Jimmie Åkesson och mala ner honom med tänderna. Jag ägde honom med fingrarna men känner ingen glädje i det för att jag nu har en BILD av människan på min telebaba.
 
isnt it crazy
 
 
Så jag gick hem och skrev kärlek i tre brev 
tänkte på kramar jag fått i sommar
 
 
 
Ibland undrar jag hur många som hört mitt namn i vinden
 
 

Vykort fr Måndag

Fylla arton och fundera: borde jag klippa frisyr somna innan tolv bara gå på stan på lördagsförmiddagar bli vuxen nu?
 
Det är inte dags än
 
Jag får inte plats raklång i spegeln. Alltid böjd. I trappor i trösklar. När jag kramar er.
 
 
Min reflektion är fortfarande mer drömsk än jag själv 
 
 
Det är inte dags!

Fr Bildmuseet

 

Vykort 2


Vykort 1

Det är nästan som att vi skrivit en bok, det vi varit med om tillsammans. Följande kapitel inkluderas:
-Lattjarn
-Båtkollektivet
-Jakten på flickorna
-Munnarna under Outcast
-Ferm och Full
-Den sövande operans samarbete med Kurt Vile
-Tänder och Tuggor
-SAS is a bitch
-Översvämningen
-The Perks Of Wearing A Fish Cap
-Godnattsången
 
Tillbaka i Umeå har min kompis pappa fingrarna min mun. Nu är allt fyrkantigt och lagat igen. Lite underligt att ses igen dock, efter en halvtimme spenderad sådär. 
 
 

Fr Göteb (GT)

HEJ
JAG ÄR den vännen du kommer önska du inte blev vän med
JAG ÄR fyllan på Brunnsparken 
JAG ÄR de spillda kaffet i Nordstan
JAG ÄR skottlossningen  på Sjumilaskolan
JAG ÄR tyvärr också Lattjarn ..... LATTJARN????? TJENAMORSAN HATAR LATTJARN. VI HATAR TJENAMORSAn, MEN VI ÄLSKAR LATTJARN SAMTIDIGT? . NI BORDE LÄMNA MORSAN NU!!!!
JAG ÄR spyan kl 00:24 då vi går hem
JAG ÄR den som sätter sig bredvid dig på bänken med inledningsfrasen "JAG LOVAR JAG KOMMER INTE ANTASTA DIG"
JAG ÄR inget jämfört med dig
JAG ÄR den som vänder kepsen bakåt, pratar Kenny Starfighter och, citerar "att vara bakfull har aldrig intresserat mig"
JAG ÄR den enda ofranska Pierre 

Fr Växthuset

Det Här Är En Bild På Hon Som Får Mitt Liv Att Dansa
 
 
Det Här är En Bild På Ett Lår Som Suttit På En Stol för Länge
 
 
Det Här Är En Bild På Moder Natur
 
 
Det Här Är En Bild På Tre Grundämnen
 
 

fr altanen

 
är mitt uppe i att äta pannkaka men jag kan blogga ändå,
 
tänk plot-twisten om dET visade sig att GB egentligen alltid stått för Glassbonden och all världens internationella glass kom från Selet
?
??
??????
 
men det som tar hem priset som sommarens största fråga är ändå "vem är jonte?" följt av "varför finner jag jontes pappa extremt attraktiv?"
 
jag tycker vi borde kasta kattmänniskorna i brunnar och låta hundrevolutionen träda fram: alla ni med hundar, ring mig. jag är helt redo till att bli er bästa vän
 
- tb när jag somnade av att en hundtunga slickade mina smutsiga fötter
 
- tb i söndags när jag vandrade runt i Vännäsby och störde morgonfriden genom att svära högt och blöda från hälarna. har aldrig varit så förvirrad över vart jag var och vaD jag gjorde som då
 
 
morsan......... vem är jonte?
 
det finns inget jag älskar så mycket som stubb. det kittlas. jag vill bli kittlad. Det Här Är En Inbjudan.
 
jonte?

nej...................agnes......................ör det inte

VISSTE NI att man kan koka pasta i buljong? då smakar den!!!!!! juag fick veta et ikväll!!! hahaha måste sova jag e ju            rullig
hahhaa
fullig
 
mamma smsade så fina saker pga hon var so orolig för att jag skulle dricka öl ikväll
 
akp u better not be pga agp is very bloody förnuttig  just nu. 
 
 
 
hatar när man tror man ska haffa agnes men sen vill hon inte??? kan bara jag relatera?
 
Vi Som Älskar Att Snärja Och Älskar Att Lämna Folk Besvikna
 
 
så jag lyssnar på:
seeing me so tense, so selfconfidence. but you see
 
THE WINNER TAKES IT ALL
THE AGNES TAKES IT ALL
 
AND THE LOSER HAS TO FALL

RSS 2.0