äschhh umeå

en kväll en sommar en sommarkväll i nice en kväll för tre månader sen. kvällkvällkvällkvällkvällkväll.
 
 
vi åt jättegott på resturang kanske drack jättegott också för mamma pappa bror blev fulla och det var så fint!!! om jag kommer ihåg rätt så pratade jag o pappa om känslor vad vi har för känslor hur vi reagerar på olika situationer och hur vi känner när vi känner och vi är hur lika som helst känner samma känslor för samma saker och det skrämde mig men oj såjättefint jag fällde en hemlig tår.
 
 
min bror som heter max. max och agnes agnes och max vi har alltid varit en duo tills ett år tillbaka då blev vi solo och solo men jag ska träffa honom på söndag igen. 
 
 
jag ville bada och pappa ville också så vi började bada i ljuset och när vi gick upp var det kolsvart men alltid jättevarmt.
 
 
det här var inte samma kväll men ändå. wow.

lär känna en agnes

jag kallar det här inlägget för ^ lär känna en agnes NUMMER1. det här är en lista på orden jag mest brukar använda när jag tänker. i skolan tänker jag väl dessa minst 1 gång var dag osvosv ja här är dom.
 
eh
lol
KILL ME
jarå
baby
plz
aldrig
ok
fan
snällasnällasnällasnälla
leka
 
stay tuned amigos.

du är som jag när vi dansar

 det är ok
 
 
att skippa 
 
 
det här inlägget 
 
 
 om ni vill

you gave me my very first gun tjalalallala white foxes

 
gjorde.
idag har
jag lyssnat på 
kent hela
dagen
 
tänkte.
att jag tycker
om att leva men
inte livet. livet bara
förstör för så många
försvårar för alla så synd
om oss vilken idiot
du är livet sluta
göra så vara
sån.
 
fattar
ni skillnaden 
fattar 
ni?
 

bombarabombomb

sjutton år!!! är jävligt mycket!!!! fattade inte hur mycket förräns nu!!!! vill gärna va -10år!! vill gärna äta 6kronors kinderägg igen!!

efterlängtad söndag

efterlängtad söndag. jag brukar vakna ensam i lägenheten på helgerna hitta en tröja och hitta byxor och promenera till ica bgh för att köpa god frukost och träden där längst upp i berghemsbacken är alltid skitfina. imorse var mamma och pappa hemma så jag struntade i ica bgh tills senare på dagen och nu var det mest bara en massa löv överallt.
 
 
ramlaru eller
 
 
ojämn i allt.
 
.................................................................................. nä ................................................................................................................
 
 
SAMMA
 
 
SAMMA
 
....................................................................................... jo..................................................................................................................

tittar tillbaks på

 
 
oj. matpaus. oj.
 
 
alltsååååååååå så fina.
 
verket hade utflyttnignsfest!!!!!! jag ska komma ihåg den kvällen för jag trivdes magkänslan var bättre än ok och tänkte inte för mycket. jawow en B R A   K V Ä L L   B R A   M I N N E N.
 

etc. etc.

     
 

catch-up

vädret är inte grått än på riktigt! bara på låtsas. vi bikar snabbt till folkets bio efter middag på östermalm och kan inte säga mer än: bra film. 
har för många sovmorgonar.......................blir.......................... försenad.....................
vilar med papi vid havet. han snarkar mycket och mycket högt och sen på natten promenerar vi i mörkret. på riktigt så var det varmt och på riktigt hur mycket stjärnor som helst så vi satte oss vid väggen på båthuset och lyssnade på vågorna. hade1 ficklampa safety first.
där var jag! och cajsa. och alla andra.
här gick nått snett
här löste det sig
inatt.??igårnatt??

onsdag

 
 
kan väl egentligen bara fortsätta när jag ändå håller på. SÅ: jag läste precis att rutiner är bra för självkänslan men jag menar NÄäÄ jag avskyr rutiner när allt är detsamma varenda dag in och ut. a-v-s-k-y-r. 
 
ok.

en bunt bra bilder

 
 
 

hej alla bloggreaderz

nu är livet tillbaks på tjenamorsan och det kommer nog bli precis som förra gången. skriva onödiga saker lägga ut onödiga bilder klagoskriva. men jag är faktiskt inte negativ bara realistisk. 
 
LÄGET ÄR SÅHÄR: jag är less på allt. jag vaknar less och somnar less. är less på midgård för känner mig inte längre hemma i korridorerna allt är annorlunda och magkänslan sämst. men hemmet suger också så här vill jag inte heller va.ärligt talat så är jag mest bara less på umeå hela stan och alla männskor och alla ställen vill också helt ärligt bara flytta härifrån till nått nytt börja nått nytt träffa nån ny och inte bry mig. mm.
 
kanske inte världens bästa sätt att starta bloggen på
 
oj
 
fan
 
återkommer när jag kommit på bättre tankebanor

?

borde jag starta upp tjenamorsan igen?
kanske

RSS 2.0