hej alla bloggreaderz

nu är livet tillbaks på tjenamorsan och det kommer nog bli precis som förra gången. skriva onödiga saker lägga ut onödiga bilder klagoskriva. men jag är faktiskt inte negativ bara realistisk. 
 
LÄGET ÄR SÅHÄR: jag är less på allt. jag vaknar less och somnar less. är less på midgård för känner mig inte längre hemma i korridorerna allt är annorlunda och magkänslan sämst. men hemmet suger också så här vill jag inte heller va.ärligt talat så är jag mest bara less på umeå hela stan och alla männskor och alla ställen vill också helt ärligt bara flytta härifrån till nått nytt börja nått nytt träffa nån ny och inte bry mig. mm.
 
kanske inte världens bästa sätt att starta bloggen på
 
oj
 
fan
 
återkommer när jag kommit på bättre tankebanor

Kommentarer
Postat av: ludvig

hejaheja gillar denna blogg!! kör hårt aggan, var realistisk ingen censur. min magkänsla är också dålig

2013-09-18 @ 13:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0