jajaja

 
står inte ut med förkylning pga. halsenhalsenhalsenhalsenhalsen hatar den.
 
behöver iaf inte göra annat än att sitta på golvet och lyssna på james blake OCH shout out louds duktigt i tid  till open och allt
 
ikväll är det påskaftton och jag är bjuden till himmelriket. 28B, the house of food, stället där du aldrig går hungrig osv. jajajja va gott med mat alltså.

xxxxxxx

jag lovar jag ska sluta blogga onödiga saker osv. eftersom det förstör "helheten". uscHhHhH förlåt för att jag ens skriver det här det är ju lika dant ju.
 
blir bara arg på mig själv shit(!!!!!!) kontrollera dig agnes
 
 
                                              glad påsk- mAster of AngEr

two weeks away, said mitchell

 inatt hade jag en kattunge. nu har jag morgonläppar,ont överallt, och inte ens en katt som kan trösta.

fabriksgatan

in ma neXt life(livet som 17åring) med iPhone ska min instagram va fylld med bilder på min tiger och jag.
 
baby

det brinner överallt

men jag är kall kall kall och ensam får jag sova nu

jag vill ha tillbaks min lejonman

så nedrans mycket
vill också dricka efter-skolan-kaffe i köket som jag alltid gjorde förr. när slutade jag med det egentligen?
och varför.

om tre år


baby plz kill me

iksu tjejen med onaturligt mkt muskler sa  "KOM IGEN NI ÄR STARKA KVINNOR NI ORKAR DET HÄR" 
och såklart 
 
orkade jag inte pga icke existerande muskler så jag gav upp. BETYDER DET ATT JAG ÄR EN SVAG KVINNA? 

when thunder comes

ikväll är det lördagkväll med kendrick och mitt trehundrakroners linne. lider pin för att få vara fin.
 
men vad gör väl det när
 
 
 jag drömmer igen

idag gick jag en promenad

med lotta på bråkmakagatan rj berger  levimannen och åt 2äpplen

inte konstant

snabb vecka, snabb vinter, snabbt liv,  poff nu lever vi inte längre
 
alltså:igår när jag la mig i sängen för att sova fick jag en jättestark flashback från imorse/inatt och helt plötsligt kom hela min dröm jag drömt natten innan ikapp till mitt huvud och det var helt crazy shit för jag hade glömt drömmen så fort jag slutade drömma men jag kom alltså ihåg den sen en massa timmar senare när jag skulle somna.
 
så nu hoppas jag samma sak händer ikväll

hejdåmorsan

alla älskade läsare,tack för att ni stått ut med denna skitblogg i typ tre månader(fast visst har den vart riktigt nice ibland?) men nu är läget så att den känns lite svajig och jag vill bara tacka&bocka för att ni läste det var snällt ni är snälla människor. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
SÅ NU FORTSÄTTER JAG MINST 3MÅNADER TILL FÖR HÄR SKA INTE LÄGGAS NER NÅGOT(!!!!!) VISST FORTSÄTTER NI LÄSA&KOMMENTERA DET GÖR MIG GLAD.
 
1. två armar 2. en arm. 3. noll armar
 
alla bilder: hahhahahahha uschhahahha

12/03/2013


:)

är inte rädd&lessen längre:)  
så nu: börjar min klagofria vecka på bloggen! 
 
kanske ska bli satsig med bilder någon gång, men inte ikväll för jag är för söt när jag är sömnig. lol self-confidence ska ju vara sexigt så sägerdom i o.c.
 

jag brukar säga att jag trivs att vara ensam hemma

nu känns lägenheten jättestor och jag jätteliten allt är mörkt och jag ensam. förlåt alla jag bara ljuger jag är inte bra på att vara ensam hemma och jag har tre dagar kvar av detta lidande HUR.SKA.JAG.KLARA.mig 
 
snälla skräm mig inte
 
klagade jag nu
 
 fina människa nu är jag inte rädd längre. grannar är bäst

inteinteinteinteinteinte

det här ska inte bli en klagoblogg

01:56

inatt har jag gått tolv busstationer för att komma hem, om ni inte tycker det var bra gjort av mig kommer jag aldrig mer gratta er på födelsedagar eller svara i telefon för om jag inte var duktig så vet jag inte vad.

living the life as a nollåtta

det bästa med att vara bortrest är
→att man är inte hemma
→man har en anledning att prata i telefon med vännerna som är kvar.
→man kan sakna folk
→man kan säga att man saknar folk
→man kan bråka med okända människor i storstäder för chansen att man träffas igen är mkt liten. SKIT INTE I DENNA PUNKT det gjorde jag och jag ångrar det.
→man är gladare
 
borta bra men hemma bäst kiss my ass. BORTABORTABORTABORTABORTABORTA
såg nästan lite stark ut:)
 
förresten så var min stockholmsvistelse 5/5 och mitt resesällskap 5/5.skulle kunna bjuda på bilder men jag väntar ett tag tihhhhi never say never det kan komma senare.
 

tur att det finns anonyma

mörda inte djuren, klappa dem

we´re happy here in a happy house oh THIS is fun

 

the party&the after party

det här var jobbigt för magmusklerna men vad gör jag inte för bloggen. 
fuck off the bitch iz sleepin
efter världens godaste frulle skulle jag gå till bussen men 1. jag hade sommarskor 2. det hade visst snöat jävel under natten och 3. jag hittade inte vägen för alla gator var översnöade.
fick vänta på bussen i 10min med två arga människor så jag försökte lista ut vad som stod på lappen men VAD STÅR PÅ LAPPEN??????????

RSS 2.0