tjenamorsan

idag är det sista november det firar min familia alltid med: BULLAR KAKOR KAFFE/TE MACKOR TÄNDA LJUS EN SVERIGEFLAGGA EN VÄLDIG MASSA BLOMMOR OCH PAKEEEEEEEEEEEET till mamma för hon fyller 50 idag jej. därför köpte pappa en neonskylt till henne.
 
varför står det femtifem????? pappa varför.
 
pappa flög iväg så vi blev ensamma jag bjöd på resturang för jag har pengar. HEH amanda internskämt. fast pappa betalar tillbaka för det blev jättedyrt.
 
SEN GOOGLAE JAG PÅ min mamma(inte min mamma utan min mammas namn)och hon fanns ja ba yeey. sen googlade jag på min mormor(s namn) och hon fanns ja ba yeey. sen googlade jag på mig och jag fanns inte så jag var tvungen att skriva umeå/sweden kändes jobbigt:(
TRE GENERATIONER tycker inte riktigt jag är lik resten av pierre-arna jag är dock väldigt lik mina fastrar har jag hört iallfall dom två som är lika min pappa. jag kanske fick fel efternamn borde egentligen heta aléx. jaja vad ska man göra åt sånt

jag tror jag glömde borsta tänderna imorse

tiny eyes
ännu mindre ögon
vart fan är dom egentligen

när jag blir stor

när jag blir stor kommer jag klippa mig och färga det sådär sommarblont som är fint. och köpa lillhunden mops<3<33 sen ska jag bo nånstans soligt och sommar.
 
här är mitt barn när han tar kort med hunden.....som fortfarande lever??????? oj nu blev det lite jobbigt
hah
 
här är min kille
 fast så blir det ju inte JAG HAR INGA FÖRHOPPNINGAR OM ATT NÅTT SÅNT HÄR SKA SKE för jag vill ju inte bil för ledsen om det inte gör det. fast om jag vinner storvinsten på pensionärsbingo lördag klockan 11 så kan det här lika gärna hända. oddsen är inte så stora för något av dom:(
 

på riktigt

första skoldagen såg jag fortfarande fin ut
sen ba vafan
 
idag var en riktig viderdag USCHh ful

dags att blogga

okej jag kör ett lass till med usa bilder har ingen ordning men en tanke bakom varenda en.
LITE LOOK-A-LIKES:
maria montazami INNE PÅ HOLLISTER?? jä coolt
squirrel på alligatorflykt
angry bird :) 
 
nu över till jättebra bilder å jag älskar dom
"no jogging beyond this point" runa yoloar
jag gillar reeses peanut butter cups och butterfingers. runa gillar kitkat. vi båda gillar hersey men hatar dom där mjuka klubborna med grönt äpplesmak DET VÄRSTA JAG NÅNSIN ÄTIT uschhhh
hahhaha jag ba om man tar kort med blixt ser benen bruna ut!!!!! men mina blev rosa som vanligt
det finaste bilden på mig jag äger och nånsin sett. fan va fin jag var, VART TOG DEN FINHETEN VÄGEN snälla svara mej sverige/reinfeldt
jag och cajsa blir skrämda och rädda
springer därifrån så fort vi kan 
runa tar kort och filmar samtidigt. har fulla händer. kan inte springa
förlåt runa
värdens jävligaste jag hatar dej. vem tror du att du är sluta sprattla
 
önskar nu att jag kunde skriva: ska nu äta lite cheescake från the cheescake factory innan vi går och tittar på solnedgången på stranden och sen somnar till breaking amish.
 
istället: ska försöka somna men det går aldrig för det känns som att något saknas

yaay runa...

...usa älskar dej med
lekte lite beauty padget/badget vem kammar hem förstapriset?
 
(det här är en gif snälla typ uppdatera sidan om den fastnar)

oops olika effekter S::S

hoppas det ändå är ok
jag har en build-a-bear nallebjörn min första nallebjörn nånsin faktiskt den e svart men fin
lappen sitter tyvärr fortfarande kvar men jag har inte vågat klippa av den FÖR DET STÅR agnes<3 
 
han e alltid gla och jag kan inte le lika glatt som han
snygga hjälte-skor har han ivarjefall.
 

så fint man vill bara gråta

 
jag har blivit en riktig sån där i love america för det är det bästa landet lalalla som många som bor där säger......men man blir så lätt kär i det och jag kan inte motstå det

klart tigern ska få va med

firar den här med att klä en julgran spela uno lyssna på brittisk engelska och äta lite chokladbollar. och planera vad jag ska önska mej i julklapp. för det är en månad kvaaaaar bara.
inte så julig bild
julig bild <33
 
 
 

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva här just nu

jag vet inte riktigt varför men det känns som att jag blev deprimerad men det var ju länge sen sist så jag får väl bara acceptera läget
 
yaaaay bilder


 

frulleigen

 
denna fredag i amandas sovrum DET HAR VARUT EN SÅN ANNORLUNDA MORGON för:
 
♦vi har träffat en elektriker som som pratade lite mumligt men jag känner mig lite starstruck??
♦jag har blivit kär i en youtubekille. eller kanske inte. imponerad verkligen och jag gillar honom.
♦jag har gråtit. tårarna föll jag gråter ju aldrig VAD ÄR DETTA jag älskar det och hoppas att det aldrig försvinner
♦sittdansat (bästa dansen någonsit)
♦varit nästan matrix material
♦ätit gott för amanda är duktig
 
nä amanda är bäst
 
ses på skolan om en halvtimme
 

firar en vecka...

...MED BLOGGEN!!!!!!!!!!! statistiken höjdes drastiskt igår så nu är ni tolv stycken här <3 inklusive mig tror jag så ni är nog bara elva <33
 
PÅ TAL OM ELVA:
<----- kusin kusin ------->
 
han är dock inte elva men kanske åtta? nio?? tack för att jag ialalfall fick EN kusin som inte är jämngammal med min mamma. det äldsta är 49 vafan släkten???
 
emmy jag vet knappt vad jag ska säga tack räcker inte  för det är bland det finaste jag läst om mig själv. jag blir helt skakis DU ÄR LIKA MYCKET FAST ÄNNU MER hoppas du fattar det

brudar&gossar

  i cafeterian finns knäck dom var mörka och hårda sen efter ett tag blev dom mjuka och jättegoa men orangaochgröna selli godisar är godast
 
9 DAR KVAR TILL JUL it cant be true :D:S:D:DD:D::D

hhiiihih hon har öron som jag

men jäääääääää 
 
kom å tänka nu på kvällstwisten/TVISTEN/kvisten/kristen/kristen stewart??????
hon kan se konstig ut ibland men hon är ändå jättesygg skulle vilja se ut som henne för det skulle kännts BRAAAAAa ja.
 
jaja, nu på kvällen kom jag å tänka på en affär i the international supermall i florida där det fanns en sminkaffär som hette nått kul. men vad?????? först tänkte jag: whorestore. sen sa runa: cphora. hehhhh den heter cp hora. va fan???
 
gonatt
 

nu är kaffet kokat

+jag sitter på favoritstället i hemmet
 
shitttttttt va trött jag alltid börjar bli i slutet av skoldagarna hjärnan kopplar verkligen ur. MeNnNn igår "hängde vi hos agnes pierre" som johan sa det lät coolt. jag lät cool YESS!!! vi hade roligt och amanda skrattade...........hah förvånande.
 
 

man är liksom bara lite trött ibland

just nu vill jag: 
sova
få massage
se julkalendern(alltså höjdarna)
äta lussebullar
dricka cola

jag vet att jag skulle kunna vara duktig

och göra bloggen intressant genom att visa: bilder från t.e.x.x.x.x usa. men ISTÄLLET bakar jag scones hela tiden är inne på tumblr och orkar inte ladda in bilderna på min dator. DÅLIGTDÅLIGTDÅLIGT jag vet. därför får ni:
 
en bild på hur det såg ut när man kom ut genom dörren. ÅÅHja bilen<33 bilden vi hade var bäst för det var alltid ett helvete att kliva in i den om man hade kjol eller klänning.
sovrummet var färgglatt
........................pengar
hahah vem gör en egen affär om sig själv allt hade en bild på honom eller hans namn på sig. fast det var kul.
runa var alltid snygg på mina smygfota bilder
hårslingan&nalle puh pussar&jätteglad jag <33<3<3
ändå wow chocken när jag upptäckte
en till snygg runa
jag tror inte vi tog kort med turkey legs medvetet?? bara runa vet svaret på denna fråga
casually drinking the honeybeer
casually eatin salad och vill inte dricka the honeybeer för det var blöööääshhckkc
nästan twilight va
nästan lite....... asså nä.
tihi jag ingen aning om vilka det här FAST RUNA LÄRDE MIG <------pop eye
ross geller???????
ibland tog håret över då såg jag ut som maria montazami
just browsin
sista måltiden sista promenaden sista fågelattacken sista åh:((
 
okej....jag är inte så bra på sånt här. ska försöka ha mer ordning och fina bilder det här är egentligen bara secondhand bilder kan vi kalla dom INTE dom bästa. 

sånt som är jobbigt

när man gör en gif på gifyo å ba: JA E NÖJD sen laggar nått och allt stängs ner....................
 
fan de är det värsta
 
 
 

thanksgiving

TACKAR INDIANERNA
 
titta nu sover runa bredvid mej
 
vi har ätit sweet potatoes with pecan and marshmellows, hericowerts med svampstuvning, stuffing, turkey, mashed potatoes, gravy, cranberry sauce, pumpcin with with whipped cream and rosted pumpkin seads.
 
 
 
 
 

varje morgon saknar jag

♦att drömma så djupt så när jag vaknar jag  ba: wow( tänkte skriva nån dröm men jag kommer bara ihåg en........och  i will not tell you that one)
♦titta åt vänster och se om runa ligger i sin säng. det gjorde hon aldrig.
♦sätta på mig samma stora tröja och samma giraffshorts
♦öppna dörren och vara lite rädd att det ska finnas en svart kackelacka på den vita golvet
♦gå på toa och alltid tänka att låsen är så roliga hahahahaha det här måste jag berätta för nån
♦gå in i det stora rummet och säga godmorgon 
♦ rosta en bagel och äta jif jordnötssmör/grekisk yogurt med pecannötter och blåbär i lager/lemonade/apelsinjos
♦hur mycket är klockan i sverige nu???? sen skrattar man för er dag hade redan varit men vi hade hela framför oss
 
fast jag är glad ändå:)
 

five years ago in my backyard I sang love away

LALALAlalalaLALALalalalala la
 
åt en bulle ida
 
jag är i valet och kvalet ska jag bara stå såhär hela kvällen
eller ska jag lägga mig ner/titta på skins/baka världens tårta/vara trevlig med vänner/vara trevlig med familj
?????????????????????????????????????????????

jaa

det här med bilder på blogg.se är ju sämst vilken storlek ska man ha
just nu är jag: nöjd med allt och det är bara tråkigt

livet är underbart

ja det är väl det jag gillar ju mina tattos
fast jag la upp den här bilden på tumblr nu är jag körd

muminkoppp

 
vi äter frulle lyssnar på onedirection mannen min alltså + sina kamrater

hur mycket är klockan?

jag följer en tumblr av en människa som BLANDANNAT lägger bilder på ungdomar som dricker alkohol å är på fest å det är fina blixtbilder å såna gillar jag å man kan hitta några extra bra bilder där som dom här:
 
cerem0nials:

http://weheartit.com/entry/32376373
dipl0mat:

☮
hippiesispunkz:

☯
thought-unknown:

✝ soft grunge - click for more ✝
look-at-the-scars:

disposable blog that follows back 
harry styles i  peruk <--------
 
vill ni se den jaa göre http://hi--asl.tumblr.com/

no i live in sweden its snow there

har gjort en todolist to dolist to do list todo list to-do-list för ikväll. DEN SER UT SÅHÄR
 
♦gå på toa
♦skriva ner lite fakta om davinci
♦äta ananas
♦lyssna på daniel adams ray*
♦rita
♦se på serier
 
nu lägger jag till: äta scones och dricka oboy inatt
WHIHIWHIWHIWHIWIHWIHWHIHWI KUL

ändå han är snygg

trodde jag gjorde en deal med mig själv att blogga inte är bra nej agnes nej men okejdå VÄLKOMMEN ALLIHOPA 
han är en manlig man och jag har långkjol. vi skulle fan va bra tillsammans

Välkommen till min nya blogg!

Mitt första inlägg.


RSS 2.0