jag vet att jag skulle kunna vara duktig

och göra bloggen intressant genom att visa: bilder från t.e.x.x.x.x usa. men ISTÄLLET bakar jag scones hela tiden är inne på tumblr och orkar inte ladda in bilderna på min dator. DÅLIGTDÅLIGTDÅLIGT jag vet. därför får ni:
 
en bild på hur det såg ut när man kom ut genom dörren. ÅÅHja bilen<33 bilden vi hade var bäst för det var alltid ett helvete att kliva in i den om man hade kjol eller klänning.
sovrummet var färgglatt
........................pengar
hahah vem gör en egen affär om sig själv allt hade en bild på honom eller hans namn på sig. fast det var kul.
runa var alltid snygg på mina smygfota bilder
hårslingan&nalle puh pussar&jätteglad jag <33<3<3
ändå wow chocken när jag upptäckte
en till snygg runa
jag tror inte vi tog kort med turkey legs medvetet?? bara runa vet svaret på denna fråga
casually drinking the honeybeer
casually eatin salad och vill inte dricka the honeybeer för det var blöööääshhckkc
nästan twilight va
nästan lite....... asså nä.
tihi jag ingen aning om vilka det här FAST RUNA LÄRDE MIG <------pop eye
ross geller???????
ibland tog håret över då såg jag ut som maria montazami
just browsin
sista måltiden sista promenaden sista fågelattacken sista åh:((
 
okej....jag är inte så bra på sånt här. ska försöka ha mer ordning och fina bilder det här är egentligen bara secondhand bilder kan vi kalla dom INTE dom bästa. 

Kommentarer
Postat av: Fia

NEMEN AGNES HAR DU EN BLOGG?!?!?!:D

hahahah vet ej varför men tyckte detta inlägg var jättekul, satt ibland och skratta rätt ut

Svar: ÅYAY bäst haha tack!!!!!!!!!!!!!!1 välkommen till bloggen fia
tjenamorsan.webblogg.se

2012-11-21 @ 21:27:50
URL: http://followrivers.blo.gg
Postat av: cajsa

wowowowowow micheal cera!!!!
p.s snygga vänner jag har d.s

2012-11-22 @ 21:35:43
URL: http://cajsagider.blogg.se
Postat av: Viktor

DISNEY WORLD!!!!!!!!!!!11
Jag e aviz pga var där som tioåring men skulle hellre åkt dit nu pga HARRY POTTERGREJEN ASSÅ HONEYBEER HUR SMAKAR DET egentGLIGEN????? hoppas du inte tycker jag är konstig som kommenterar ett gammalt inlägg he he

Svar: nääinte konstigt bara kulBRA!!!!!!!!! honeybeer smakar typ ehm tänk dig en brusalvedon med vispad grädde och jävligt mycket socker.... typ så.
tjenamorsan.webblogg.se

2012-12-05 @ 17:08:23
URL: http://korrektbeteende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0