firar en vecka...

...MED BLOGGEN!!!!!!!!!!! statistiken höjdes drastiskt igår så nu är ni tolv stycken här <3 inklusive mig tror jag så ni är nog bara elva <33
 
PÅ TAL OM ELVA:
<----- kusin kusin ------->
 
han är dock inte elva men kanske åtta? nio?? tack för att jag ialalfall fick EN kusin som inte är jämngammal med min mamma. det äldsta är 49 vafan släkten???
 
emmy jag vet knappt vad jag ska säga tack räcker inte  för det är bland det finaste jag läst om mig själv. jag blir helt skakis DU ÄR LIKA MYCKET FAST ÄNNU MER hoppas du fattar det

Kommentarer
Postat av: emmz

ÅÅH wow ofta du blev så glad vad fint!!!! taack du e bässt

2012-11-24 @ 16:13:23
URL: http://ingetnamnalls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0