tänker:

 
(om ni önskar bättre uppdatering)   uppdatera mig själv
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
för imorgon kommer jag vara för upptagen med att besöka platser, analysera blickar och tvärvägen – vintern, läsa ut mina böcker och skapa ordning
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                         
       
 
 
 
 
 
 
 
 
 
jag är rätt så säker på att man tror jag är klokare
omtänksammare
bättre på att stödja och
 mer smidig när det gäller val och kontaktsökande
än vad jag egentligen är
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
men för mig är det okej
det är för andra, 
som just det, 
kan smärta
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0