"och hur vissa kan förstöra bara genom att närvara"

det var en dag
 
 
 
 
 
 
kanske är allt inte en lögn 
 
det känns ganska lättande att tänka på livet som en ljus färg
så jag tror jag ska försöka se på världen så som att alla ramar och mallar för hur mitt liv ska vara inte är något dåligt utan tvärtom: en katalysator som hjälper en att leva ett fungerande liv där inte bristen på energi ska behöva slösas och att tänka så känns helt okej. 
 
 
lite ljusare
 
 
(lite dummare)
 
 
men absolut svävande
 
 
det kan väl omöjligt vara fel sak att göra?
 
 
 
 
 
 
 
exempel:
 
denna vecka ska jag bära strumpbyxor som mamma har köpt åt mig pga orolighetet i sinnet(1) och jag blåser mina ögonfransar fria istället för att utnyttja dom för önskningar(2)
 
1) strumpbyxor mamma har köpt åt mig pga vänlighet*
2) jag tappar mina ögonfransar och hittar inte igen dom. annars skulle de utnyttjas till fullo*
 
 
 
 
det var en afton
 
 
 
 
jag skrev såhär en gång med flygplansluft i huvudet
 
 
"jag var borta i en vecka och det kändes som en månad
jag var borta i en vecka men när jag kom hem så tror jag knappt jag ens åkt bort
alltså KÄNSLAN jag hade när jag var där var så jävla stark och allt jag kunde tänka var bara de där viktiga tankarna
men nu känns allt som en dröm
kände jag verkligen så
tänkte jag verkligen så
 
det kan ju inte bara ändras för att jag återvänder hem eller oötigiWQU182390pmoöjdnimfl.--.:_>_>:lmfwepo0
 
hur ska jag förklara
 
.påo08u308jiqoclfdcx "
 
 
 
 
 
nu indelar jag mina anteckningar i telefonen dagsvis. de blir längre och mättar mer.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0