Utan snus i två dagar försmäktar vi på denna ö

Utan snus i två dagar försmäktar vi på denna ö

Visslar du Beethoven tillsammans med mig i gränderna 
För alltid 
Om jag ber dig 

Ty tysta tårar strömmar alltid ner för våra kinder 
Och anledningen till varför fjärilarna undviker regnet har jag strukit fast 
I din skjorta 

Far, du talar om självbedrägeri 
Om jag bara kunde tala skulle jag låta dig veta 
Att det är jag som är den riktiga skurken 

Om hela mänskligheten gråter i havet 
Vilka städer kan vi då översvämma 

Du säger att du bara är min citronglass 
Antingen ett eller trettio år till 
Rynka inte till pannan sådär 
För att du ser mig fälla tårar på bussen 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0