test

 
 
här byggde vi en filmscen hos ludvig. jag provtänker moonrise kingdom. igår åkte vi till min stuga. det var fridfullt. ångestdämpande. bra. 
 
jag är inte den som skriver ner händelser i detalj, visst hade det varit bekvämt att inte vara rädd för att glömma!! men jag drabbas mest av skammen när jag detaljerar händelser med människor.
 
initiativ initiativ intitiativ initiativ initiativens återfödelse
att vara fastkedjad vid samsara
inte kan döden frigöra, inte kan födelsen frigöra,
tänk:
att aldrig 
sluta
torktumlas
 
 
jag kan inte förstå, att jag aldrig hamnat i fängelse!
 
 
jag som tycker det spontana är värt mer än det planerade, är inte det illegalt?? som att inte vattna sina blommor??? som att välja musli framför cocopops?????????? som att 
 
ksssshhhhh ksschhhhhhhhhhhhh
 
 
 
tiden är inte mer nödvändig än ett smycke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0