mhm

jag har varit med falkenberg vi lyssnade på bamse på vinyl och hade det fint. nu ska jag visa bilder.
 
 
här fyllde olle år och vi firade och det var jättefint
 
då var jag och mika glada
 
jag tyckte om mitt rum när det såg ut såhär
 
jag tyckte om mig själv när jag såg ut såhär
 
lollan var en beauty
 
och jag å mika hade d najs
 
åhhhhhhhhh vänner älsklingar 
 
här hade jag inte tappat bort min vita polo än. den är borta nu:///
 
cg fyllde år. vänner älsklingar åh
 
oj jag glömde jag hade en familj
 
här var jag kär i amanda
 
bild tagen på livsironins och kaosets bröllopsdag 
 
bara en najs bild
 
hamrinsberget love u jag ska gömma mig hos dig i sommar
 
här var jag fan snygg. hade vita tänder!!!!!
 
<3<3<3<3<3<3<3
 
jag tycker: bra bild
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0