sinnesstämning


jag skrev en godnattsaga som skulle få er att vrida er i sömnen

 

är inte arbetet det salt, som konserverar förtorkade själar?

 

stoicismen är en religion som bara har ett sakrament - självmordet!

 

 

fira mig inte februari den fjortonde för jag har inget hjärta

 

hur det kittlar i mina lår när han sjunger all men will be sailors then
until the sea shall free them
ja, december minns hur jag slutade prata
för att kunna börja skriva
vi minns varandra

 

en dröm säger honom: vill vara nära men dina väggar är så vassa

 

sov inte tillsammans med mig på nätterna, sov för mig

 

betala inte för maten du äter på resturangerna, betala för mig

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0