dagens tankar

 
 
är du  fri,
är du fungerande,
 
 
som jag inte är
som jag inte är
 
 

"how can we love and pray
when at our lovers´s arms
we hear the damp bells of them
who once took bitter alms
but now float quietly away"
 
 
   vem skall sjunga mig till sömns,
                                                        min högsta önskan är att fungera,
                                                                                                                min nästa måltid är mig själv,  
                                                                                                                       
 
                                     
Shia LaBeouf_Sigur Ros_Fjögur píanó_03
 
visst är jag fjögur piano. visst är shia labeouf mig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0