03:50

är inte full ikväll och jag äter inte mango i köket inatt                                                   för jag har inte druckit ikväll och inatt äter jag piggelin                                                                                                                dansade till polopojkar                                                                                                                            var inte glad ville hem direkt                                                                                                                  blev lagad av två vänner                                                                                                       allt är bra                                                           hoppas jag                                                                                                                                                                                                    vi glittrar ju nu

Kommentarer
Postat av: klara

Jag glittrar fortfarande

2013-10-14 @ 15:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0