EHHHHHHH

Hej hjärtan! Hur har ni det?
Länge sen vi sågs på tjenamorsan med jag har varit så upptagen med skola och jobb och så, så jag har inte ens haft tid att uppdatera bloggen, sorry :) Jag jobbar ju så mycket nu under hösten, så tokigt det kan bli haha! Men livet är roligt ändå :) 
Imorgon tänkte jag ta en sovmorgon till 7:30, efterlängtat! För att sen gå till skolan plugga jobba träna städa diska och prata i telefon. Det hade varit skönt om jag han äta något, och kanske ta en dusch. Åh va kul med en sån lugn dag! Hoppas ni har det bra darlings, nu ska jag ta tag i kvällen göra lista! POK.
 
lol
vad gör jag ENS
usch förlåt mig vill inte va elak. men.
snälla kan nån rädda mig
................
jag går under
är stressad på livet vad fan gör man DÅ
svara

Kommentarer
Postat av: ludvig

hahahahhah åh livet,

serr lyssna på denna http://open.spotify.com/track/0ANlZCJPIABUBBiwFYmCOV den är så jävla klockrent beskrivande av mitt liv.

så mycket att göra
så mycket stress
så svårt

ska sluta med allt jobbigt men vad är inte jobbigt

2013-10-21 @ 20:43:59
Postat av: Anonym

bryt ett ben

2013-10-22 @ 23:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0