det kanske låter töntigt men

usa var bäst i hela jävla världen gahhhahaahsrdt. och inläggen på vår reseblogg är dom bästa inläggem jag nånsin skriivit FATTAR NI nej det gör ni nog imte snälla fatta.
 
 
RUNA SA FÖR EN SEKUND SEN: KLOCKAN ÄR TOLV
och man ba va hur kan de tva tolv jag trodde det var kanske fyra på eftermiddan HUR??????
sen sa hon att jag skulle blogga för bloggen blev ingen hit vi orkar inte uppdatera......................men här kommer lit snapshots från resan höjdpunkter!!!!!!så heter det nog
 
 
taggad på horror men jag visste inte vad jag gett mig in i.....shit aldrig igen JO IGEN SNÄLLALLA
 
 
 
jag tror inte man får lägga ut bilder på folk man inte känner men dom här bilderna är dom bästa jag nånsin tagits ojojooojjojo så roliga
 
 
traskjol och långkropp cajsa du såg jättekul ut hahah jätterolig bild här med

 
jag har jättedålig minne minns inte vad runa kallar den här skorjtan.....hillbilly?techno???LUMBERJACKET JAAA hennes lumberjacket i like den här bilder också
 
 
cute chinese baby firar haloween gillade inte godiset så mamman fick det hehhe också kul
 
läs hela bloggen bara
 

Kommentarer
Postat av: cajsa

hahah jätteful* är nog det rätta ordet
såg typ ut som en giraff

Svar: näänänrå
tjenamorsan.webblogg.se

2012-12-19 @ 21:45:08
URL: http://cajsagider.blogg.se
Postat av: ludvig

alltsåsås HAHAHA första bilden är så makalöst kul!!!!

Svar: hehhe TACK den är verkligen bäst kul att du instämmer!!!
tjenamorsan.webblogg.se

2012-12-20 @ 08:28:28
URL: http://fultkalas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0