första listan på bloggen tjohoo

Nämn något som gjorde dig glad igår?(förrgår)
selli sa snälla saker då blev jag jätteglad♥
 
Vad gjorde du kl 08 imorse?
sovsovsovsov drömde nog 
 
Vad gjorde du för 15 min sedan?
skärde mig i tummen det blöder
Vad har du druckit idag?
starbucks. MAN FICK JU GRATIS PÅ STAN tog två stycken för jag lever ett gangsterliv. 
 
Vad var det senaste du åt?
en stycken sconesbit
 
Vad var det senaste du köpte?
julklappar. 
 
Vad är det för väder hos dig nu?
det är mörkt, vitt och inte så kallt OCH OJ vad glad jag är att det inte är iskallt.
 
Godaste glassmaken?
twister och magnus white. men piggelin är den bästa av alla.
 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
nej det känns alldelles för overkligt. på något sätt måste man känna varandra. 
 
Sover du tungt?
hur vet man det???? 
 
Drömmer du mardrömmar?
jag blir aldrig rädd av mina drömmar, även fast dom skulle kunna vara läskiga. TILLEXEMPEL i veckan drömde jag att jag var borttappad i en jungel med någon annan. vi var helt förvirrade och visste inte vad vi skulle ta oss till och vi blev jagade av tigrar som i slutet omringade oss från alla håll och sidor. men solen sken hela drömmen, vi log och skrattade och jag mådde hur bra som helst och när vi slutet dog så var det bara: okej, visst :)
 
Favoritklädsel?
strumpor och en stor långärmad tröja
 
Favoritlåt just nu?
antingen holiday- the tough alliance, kendrick lamar- bitch dont kill my vibe, sunshine-atmosphere eller nån på min jullista
 
Vad ser du om du tittar till höger?
tre skålar, två glöggkoppar, skedar och en jävla massa skräp som jag inte orkar slänga
 
Vad gör dig glad just nu?
emmys kommentarer och alvedon
 
Vad ska du göra härnäst?
baka julgodis och fira lillajulafton
 
Höger eller vänsterhänt?
höger. att måla naglarna med vänsterhand ÄR SÅ HIMLA SVÅRT klarar det ej.
 
Humör just nu?
glad tror jag, svårt att svara på jag måste träffa nån människa och se hur det känns.
 
Favoritgodis?
bara dom är sura så!!!!
 
Kläder just nu?
är helsvart förutom glitterstrumpor och julgranstrosor!!!!! juligt va
 
Sommarplaner?
jag skulle vilja åka på roadtrips spontant bara hoppa på en buss med nån/några och sen spendera några dagar i en annan stad.
 
Slåss om saken eller diskutera om saken?
jag kan inte slåss och inte diskutera, går nog bara därifrån :S.sS
 
Hur många kuddar sover du med?
cuatro
 
Spelar du något instrument?
näPpPpPppPPPpppPp men jag kan om jag vill. 
 
Favorit frukt?
blodapelsin
 
Morgon eller nattmänniska?
beror på årstid
 
Vad är det viktigaste för dig?
vänner&familj&att jag ska försöka vara nöjd med hur livet ser ut. 
 
Stjärntecken?
lejon
 
Äckligaste insekten?
tusenfotingar, sniglar, maskar ALLdayANDallNIGHT
 
Vilken hårfärg har du?
mama säger guld jag säger gult. och fftersom att det är mitt hår= gult
 
Pierca dig?
vill ha en högt upp på öronen och en liten i näsan. men det kommer göra för ont så jag avstår.
 
Äta småkryp?
baloo verkar iallafall mysig
 
Vara dig själv?
sånt tycker vi om men det är man alltid tycker jag. 
 
Vem är bäst. mamma eller pappa?
bäst på olika sätt

Kommentarer
Postat av: emmmyjy

oj har inte tänkt på det förut men du skulle verkligen passa grym i näshål

wow omnämnd i blogginlägg<3<3<3

2012-12-16 @ 19:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0