idag skämde jag ut mig totalt men jag vill inte ta tillbaks det ändå

det firar vi med lite disney och en inledning
kikar efter hoppfiskar hemma DOM FANNS ÖVERALLT plaskade varenda sekund
åhahha jaa vi spelade in en töntig film där jag ba: runa titta jag har tatuerat benen!!! runa spelade med hih.
omg vart är byxorna är dom borta
det går inte att förklara hur det kändes att åka den här vad hette den ens???? superkulan men nej?? jag dog och jag dog och jag dog och jag dog och jag var i rymden och jag dog och mitt huvud flög iväg och då dog jag.
stitch var kungen på dansgolvet han var grym. <-------- stitch runa---------->
here we are at disney world fun for boys and fun for girls ALLTSÅ jag hade nästan "good-hairdays" hela tiden kanske för att jag tvättade det ofta med billigt märkesschampoo OAOOOOOO va billiga hårvårdprodukterna var. det kan ju också va nånting med vädret ÅÅÅÅÅ ÅRSTIDER SOM KOMMER TILLBAKS
 
ska tvätta håret tjiaooo
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att du visade pilar så man visste vem som var stich och vem som var det retarderade rövhålet!!

Svar: runa ge dej:((
tjenamorsan.webblogg.se

2012-12-05 @ 21:59:14
Postat av: Runa

hahahaahhahahahahahahahhahahahaha va.

2012-12-05 @ 21:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0