tjA igen

va ofta jag bloggade förut och va tråkigt inlägg so sorry, so sorry. gud va länge jag har planerat det här inlägget under helgen faktiskt så NU KOMMER DET. fast har jag glömt bort allt smart och kul men bilderna har jag iallafall kvar.
 
JAG VAKNADE PÅ LÖRDAN och oj nej.
ibland när jag vaknar är mitt antikte HELT missbildat- mina ögon är så svullna att jag bara kan se genom kanske tre millimeter och jag kan inte lyfta på dom för ögonlocket är svulla+tjocka+i vägen. minaläppar har liksom växt och dom tar över ansiktet och snart världen alltså det är ibland svårt att öppna munnen och prata.
 
jejjj röda mattan bara för min skull
drog en pose det råkade bli en pistol. beyond retro- home sweet home ♥♥♥ där vill jag bo när jag gror upp.
sen plugga jag i en c00l st00l. med en bläckpenna. nån sa att bläck åker in i huden betyder det att jag har blått blood nu???
"Blått blod är en slags metafor som används för att beskriva en adelsman eller en adelsdam"

heh joooo men låt oss fortsätta
försökte ett sånt där leende men det passar sig inte:(

sen dagdrömde jag och lyssnade på julmusik och SÅG EN KÄNDIS...fortsättning följer

Kommentarer
Postat av: emmee

ärligt vi borde spara pengar och köpa beyondan tsm för jag har skrivit i ett worddokument att det är en av mina livdrömmar när jag gick i åttan och då skulle det ju bli billigare för oss båda och vi kan dela alla kläder:D:D:D äru på pirran?!?!

2012-12-14 @ 19:52:31
URL: http://ingetnamnalls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0