varför är jag inte som alla andra

ja JAGVET att det är jullov imorgon och två veckor lediga till att göra vad man vill och JAGVET att det är julafton om fyra dagar och JAGVET också att alla verkar jätteupphetsade över det här men här ligger jag på en skala:
 
-------------------JAG--------------------------------------------------------------------------------->>>>VANLIGA MÄNNISKOR
 
alltså jag fattar inte varför känner jag inget
 
och varför köpte jag inte den här tröjan den skulle passat bra till min nya hårfärg #lol #kommer #ändå #aldrig #våga #mamma #kommer #bli #pissed#off
 
sovsött

Kommentarer
Postat av: fia

Nej hörru va?!?! Vilken färg??? Oavsett göre var rebell

Svar: tänkte liksom bruntt helt nån fin brun men brunt/mörkt i alllmenheteN!!!! klart jag vill va rebell ockå!!!!
tjenamorsan.webblogg.se

2012-12-21 @ 22:14:49
URL: http://followrivers.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0