jag la mig i sängen och fick en dreamflashback!!!!!!!!! det är det bästa som finns i hela..jevla..universum.
drömmmen var följande: typtio mycket bra människor i min klass hade bytt till draggen utan att säga något till MIGMIGMIGMIGGMIG så när jag fick reda på det sprang jag omkring på draggen och letade förjäves i labyrinten tills jag hittade felle och då började jag gråta så himlahimla mkt för jag ba jag klarar mig inte ensam felle varför lämnade du mig.
 
sen spelade jag hockey:)
 
 
jag vet inte vad det där ska mena^ asso odjur. då behövs det bara en skönhet så blir vi matchmakade och får fina barn tillsammans. skönheten&odjuret plz ja snälla.

Kommentarer
Postat av: feliic

HAR INTE LÄMNAT DIG AGGAN

2013-04-15 @ 20:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0