2013 aka mitt mangoår

JANUARI- trodde jag var cool med jag var en jevla loser. men glad.
FEBRUARI- var bitter och hade panikångest varje gång jag var ensam.
MARS- ryckte upp mig och blev lite snyggare, ljög och gjorde mycket saker
APRIL- blakebaby, silvernaglar, open, förhoppningar och cykelturer
MAJ- hamrinsberget och taket vid älven ute hela tin. latte och bildmuseet.
JUNI-sprang upp på hamrinsberget på nätter efter fester och blev biten. var med vänner och gjorde sommarsaker <3 älskade juni även fast jag var dum i huvet.
JULI- ojj så mycket.
AUGUSTI- ojj. så mycket.
SEPTEMBER- ja
OKTOBER-blä
NOVEMBER-usch
DECEMBER. fy
 
nämen orkade inte de sista men HALLÅ KOLLA BA MITT ARKIV LIKSOM???? om man vill läsa. eller kolla vafan ni vill usch blev på dåligt humör nu
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0