ni är grundlurade kamrater

JAG VILL HA LUGG                                                            JAG VILL HA MÖRKT HÅR                                                                  ELLER VILL JAG HA                                                                  KORTARE                                                                                 VILL JAG HA LÅNGT?                                                     JAG VILL HA                                                                                   nä                                                                                                 JAG BEHÖVER                                                                                                              en förändring av något slag
 
 
så nu kommer jag göra något dumt som jag kommer ångra skiten ur sen och få fett med livsångestpoäng men alltså MÅSTE man så MÅSTE man och jag måste följa min magkänsla för det är min livsregel nr1. om jag struntar i det lever jag ju inte längre då finns det ingen mening med mig själv längre fattar ni vilket situation jag har satt mig iiiiiiiii-.-,.-,-ö,--,.-,.h,
 
ii,.
 
 
 
 
NI KOMMER TRO DET SNÖAR (men det är när jag dör)
MEN DET ÄR MIN ASKA KOMPIS
OCH DET ÄR HELT ANDRA FÄRGER

Kommentarer
Postat av: Anonym

ditt nuvarande hår är jättefint:)

Svar: va kUl att höra men jaaaa
tjenamorsan.webblogg.se

2013-12-02 @ 18:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0