komik

det är så KOMISKT
det jag tänker när jag ligger där
tillåt mig skratta åt mig själv nu i efterhand
 
if i am dumb beside your body 
 
 
 
 
och så frågar nån varför jag är så deppig
antagligen
så känner du mig inte
antagligen
har du ingen rätt till att
antagligen 
så mår jag som alla andra människor inte alltid bra
antagligen
kommer jag aldrig svara på din fråga när du använder ett sånt fult ord som
deppig ???
 
det är svårt att inse hur dåligt jag mår, förrän jag är med någon som känns trygg och hemma. och då allt blir så glasklart.
kom hem till mig så kan vi bygga en koja tillsammans
när jag inte längre vågar sova i min säng
 
 
 
jag tycker det är så konstigt att
sitta på samma plats i kökssoffan
och lyssna på samma låtar av james blake
som jag gjorde i våras
för det är så svårt att förstå
hur mycket hela tillvaron har kunnat förändrats 
men samma känsla kommer tillbaka om jag bara sitter vid samma bord
och lyssnar på samma blake
dricker samma kaffe
även om den bara varar i några minuter
men jag minns det så tydligt
att lyssna på DLM i snön!!! och ljuset!!!! och det där jackan!!! och!!!
ALLTSÅ DET ÄR SÅ JÄVLA
JÄVLA
SJUKT
 
 
 
 
mmm nu ändrar jag snart löseordet
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: f

agnes jag gillar dig

Svar: älski jag gillar dig jättemycket
tjenamorsan.webblogg.se

2014-01-12 @ 22:06:19
URL: http://feliciapaflykt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0