Fr Ett Namnsdagsbarn

Idag är min namsdag och det betyder min egen dag i heliga januari och det heliga idag var att jag var ledig, fick se två föreställningar och spela trummor!!!!!
 
Idag släpps min podcast där jag talar ofullständiga meningar med grötig röst och multitaskar talande och tänkande- inget vinnande komcept. Lyssna på mig en timme och låtsas att jag ligger i er soffa å klappar på era huvuden å pussar påå handen. Kolla Mitt I Allt på Podcaster.
 
ps Råka säga fel det finns ju inget som heter att knäppa med händerna!!! Menade naturligtvis knäppa med fingrarna eller klappa händerna
 
Under resten av januari har jag skrivit sagoböcker och sagorim och hyllningstal och en vaggvisa till Amanda, samt drömt en dröm med pappas medvetande i en älgkropp som vaktade ett gyllene hav och det syntes på ögonen. 
 
 
 
 
 
 
 
Får en sån abstinens av att inte ha någon i rummet att ta på med händerna,  peta i kinden, klappa på håret eller bita i axeln. Ska köpa soffa och aldrig ha den tom. 
 

Kommentarer
Postat av: mika

vill sitta i din soffa!!! du får bita hur mycket du vill jag har knotiga axlar

2015-01-21 @ 23:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0